حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. 21 محرم 1446 Saturday, 27 July , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1536 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 210×
توقیف محموله قاچاق در پوشش مرسوله‌های پستی در لرستان
07 خرداد 1403 - 3:11
شناسه : 11506
بازدید 43
1
رئیس پلیس مبارزه با جرایم اقتصادی لرستان خبر داد؛ رئیس پلیس مبارزه با جرایم اقتصادی لرستان از توقیف محموله قاچاق در پوشش مرسوله‌های پستی در محورهای مواصلاتی این استان خبر داد.
ارسال توسط : نویسنده : علی حسینی منبع : خبرگزاری مهر

‌به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کلدر خبر به نقل از خبرگزاری مهر، سرهنگ محمدسجاد چراغی در سخنانی، اظهار داشت: مأموران پلیس مبارزه با جرایم اقتصادی با اشراف اطلاعاتی در محور خوزستان به لرستان به یک دستگاه کامیون حامل مرسوله‌های پستی مظنون و آن را متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از خودرو مشخص شد حامل ۳۳۴ قلم انواع لوازم‌خانگی، برقی، پوشاک و غیره فاقد مجاز و قاچاق و تحت پوشش مرسوله‌های پستی بوده که ضمن انتقال به پارکینگ یک نفر دراین‌رابطه دستگیر شد.

رئیس پلیس مبارزه با جرایم اقتصادی لرستان، گفت: برابر نظر کارشناسان ارزش محموله کشف شده بیش از ۵ میلیارد ریال برآورد شده است

پایان پیام/

ثبت نظر شما