حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1429 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 208×
نمایندگان مجلس کجا هستند؟!؟!
07 آذر 1400 - 18:29
شناسه : 365
بازدید 80
2

حسن خسروی. مدرس دانشگاه و تحلیلگر مسائل مدیریت دولتی ایران. خبر داد کلدر خبر،نمایندگان حاضر در جلسه رای گیری برای وزارت آموزش و پرورش آقای یوسف نوری تعداد ۲۶۸ نفر بوده اند. اگر مجلس ۲۹۰ نفر نماینده داشته باشد از ریاست محترم مجلس بطور جدی تقاضا داریم صریح و شفاف به اطلاع مردم که ولی […]

ارسال توسط :

حسن خسروی. مدرس دانشگاه و تحلیلگر مسائل مدیریت دولتی ایران. خبر داد

کلدر خبر،نمایندگان حاضر در جلسه رای گیری برای وزارت آموزش و پرورش آقای یوسف نوری تعداد ۲۶۸ نفر بوده اند. اگر مجلس ۲۹۰ نفر نماینده داشته باشد از ریاست محترم مجلس بطور جدی تقاضا داریم صریح و شفاف به اطلاع مردم که ولی نعمت مسئولین هستند ؛ گزارش دهند به اسم و به علت؛ چرا بقیه نمایندگان در صحن علنی آنهم برای رای دادن به سرنوشت آموزش و پرورش یک کشور حضور نداشته اند. چه کاری مهم تر از این داشته اند.
متاسفانه معمولا در رای گیری های مجلس همواره ۳۰ یا ۴۰ نفر نماینده ( کمتر یا بیشتر) در جلسه شرف حضور ندارند؟!؟!
و با تاسف فراوان نیز همواره در مجلس حدود ۵۰ یا ۶۰ نفر ( کمتر یا بیشتر) به عنوان مخالف رای می‌دهند. اگر این مجلس؛ مجلس انقلابی و جوان و جهادی و یکدستی است پس این همه فاصله و اختلاف و زاویه برای چیست؟!؟! آیا برآیند این اعداد و ارقام و حضور و غیاب ها و بی توجهی ها به نفع مردم و آینده کشور است؟!؟
حداقل مطالبه مردمی ما آن است که ریاست محترم مجلس بطور مرتب و برنامه ریزی شده و شجاعانه و شفاف مردم را در جریان کم و کیف کار و فعالیت و عملکرد نمایندگان قرار دهند. به نظر می‌رسد برخی از نمایندگان فقط و فقط قصد دارند به هر قیمتی وارد مجلس شوند و بقیه اش دیگر برایشان مهم نیست.؟!؟ مهم ورود به مجلس است و دیگر هیچ….
جناب آقای یوسف نوری وزیر محترم رأی آورده آموزش و پرورش از تعداد ۲۹۰ نفر نماینده؛ تعداد ۱۹۴ رای موافق کسب کرده و به عبارت دیگر چیزی حدود ۹۶ نفر نماینده دیگر را به دلایل مختلف همراه و همراستای خود ندارد. و این یعنی که حدود یک سوم تعداد کل نمایندگان با او نیستند؟!؟ آیا این وزیر بدین ترتیب می‌تواند کار کند.؟!؟ بعید می‌دانم توفیقی حاصل شود.
جناب آقای رئیس محترم مجلس؛ در انتظار گزارشی در این خصوص هستیم.

حسن خسروی

انتهای پیام/

ثبت نظر شما