حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. 12 ذو القعدة 1445 Sunday, 19 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1473 تعداد نوشته های امروز : 2 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 208×
اقامت ۶۳ هزار و ۸۷۱ مسافر نوروزی در لرستان
13 فروردین 1402 - 5:31
شناسه : 5886
بازدید 49
3
عطا حسن پور مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان در گفتگو با خبرنگاران گزارشی از آمار و ارقام حضور گردشگران و نحوه ساماندهی مهمانان در سطح استان را تشریح کرد
ارسال توسط : نویسنده : امین پارسا منبع : خبر روز

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کلدر خبر به نقل از خبر روز،عطا حسن پور بیان کرد: در این مدت ۱۷ هزار و ۶۸۱ نفر در هتل، ۳۸۹ نفر در اقامتگاه سنتی، ۲ هزار و ۱۶۰ نفر در مجتمع های گردشگری،۶ هزار و ۷۳۲ نفر در مهامنپذیرها، ۶۱۱ نفر در هتل آپارتمانها، ۶ هزار و ۶۸۴ نفر در اقامتگاه های بوم گردی، ۴۶۱ نفر در متل ها ، ۲۸ هزار و ۹۴۱ نفر در خانه مسافرها و ۱۴۰ نفر در منطقه نمونه گردشگری و ۷۲ نفر در مجتمع خدمات بین راهی اقامت داشتند.

وی ادامه داد: میزان کل اقامت در اقامتگاه های غیر رسمی ۱۲۲ هزار و ۵۴۴ نفر و در اقامکتگاه های اضطراری ۶ هزار و ۹۸۲ نفر بوده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری لرستان بیان کرد: ۲۲ هتل با ظرفیت یکهزار و ۴۰۰ تخت، یک متل با ظرفیت ۵۰ تخت، ۱۳ مهمانپذیر با ظرفیت ۴۴۰ تخت، پنج مجتمع اقامتی با ظرفیت ۱۸۰ تخت،خانه های مسافر با ظرفیت ۲۰۰ نفر همچنین هشت اقامتگاه بوم گردی مجوزدار با ظرفیت ۴۰۰ نفر در حال میزبانی از مسافران نوروزی است.

پایان پیام/

ثبت نظر شما