حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. 12 شوال 1445 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1447 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 208×
03 بهمن 1401 - 0:33
شناسه : 2343
بازدید 82
2
در ادامه واکنش شخصیت ها به مصوبه پارلمان اروپا نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد در محکومیت اقدام اتحادیه اروپا در تلاش برای گنجاندن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در لیست سازمان‌های تروریستی بیانیه صادر کرد
ارسال توسط : نویسنده : سجاد دالوند منبع : گریت نیوز

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد در محکومیت اقدام اتحادیه اروپا در تلاش برای گنجاندن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در لیست سازمان‌های تروریستی بیانیه صادر کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کلدر خبر به نقل از گریت نیوز،در متن بیانیه آمده است:

(بِسْمِ ٱللَّٰهِ ٱلرَّحْمَٰنِ ٱلرَّحِیمِ)

(مُحَمَّدٌ رَسولُ اللَّهِ ۚ وَالَّذینَ مَعَهُ أَشِدّاءُ عَلَى الکُفّارِ رُحَماءُ بَینَهُم) سوره فتح/ آیه۲۹

جمهوری اسلامی ایران بعنوان مرکز امنیت جهانی، منادی صلح، گفتگو، مبارزه با تروریسم و تحجر است؛ و سیاست های راهبردی خود را در مبارزه با تروریسم بین‌المللی؛ گروه های تروریستی و افراطی در منطقه انجام داده است، از همین رو قهرمان بین‌المللی مقابله با تروریست و سردار صلح؛ «سپهبد حاج قاسم سلیمانی» و دیگر شهدای مقاومت را در همین راه تقدیم نمود.

بار دیگر دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی خوی استکباری و عناد خود را با تروریست خواندن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نشان داد.

این مدعیان دروغین مبارزه با تروریست همان کسانی هستند که با حمایت خود از گروه‌های تروریستی داخلی و خارجی، منافقین تا گروهک داعش را در کارنامه پلید خود دارند، اما امروز در فهرست ساختگی ناشی از تبعیت سیاست‌های خصمانه آمریکا علیه انقلاب اسلامی؛ سپاه «جان فدا» را در زمره تروریسم جهانی قرار میدهد.

قطعاً اقدام رسواکننده و خطای محاسباتی پارلمان اروپا علیه سپاه قهرمان از سر استیصال و درماندگی است، اقدامات شوم دشمنان نظام اسلامی در حمایت و پشتیبانی از اغتشاشات اخیر در ایران با یاری خداوند متعال و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی «مد ظله العالی» و با هوشیاری و بصیرت مردم و زحمات شبانه روزی بسیج و نیروهای مسلح به ناکامی تبدیل شد.

اینجانب به نمایندگی از مردم شریف استان لرستان همگام با ملت شهید پرور ایران اسلامی ضمن محکوم کردن قاطع اقدام غیرقانونی پارلمان اروپا اعلام می‌دارد؛ تداوم این شیوه غلط با پاسخ قاطع و محکم و پشیمان کننده ملت مقاوم ایران و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران روبرو خواهد شد؛ و یقینا باعث انسجام؛ وحدت و یکپارچگی مردم مسلمان ایران خواهد شد.

«سید احمدرضا شاهرخی»

۲ بهمن ۱۴۰۱/ برابر با بیست و نهم جمادی الثانی ۱۴۴۴

پایان پیام/

ثبت نظر شما