حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. 17 شوال 1445 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1450 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 208×
30 دی 1401 - 3:54
شناسه : 2210
بازدید 51
1
درراستای برنامه ریزی و ریل گذاری معاون فرهنگی، مطبوعات و رسانه‌ای اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان بر استفاده از ظرفیت‌های هنرمندان، شاعران، نویسندگان و اهالی رسانه و فعالان قرآنی در شهرستان‌ها برای اجرای برنامه‌های دهه مبارک فجر در استان تأکید کرد
ارسال توسط : نویسنده : ناشناس منبع : روابط عمومی

معاون فرهنگی، مطبوعات و رسانه‌ای اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان بر استفاده از ظرفیت‌های هنرمندان، شاعران، نویسندگان و اهالی رسانه و فعالان قرآنی در شهرستان‌ها برای اجرای برنامه‌های دهه مبارک فجر در استان تأکید کرد.

اعظم روانشاد در جلسه شورای اداری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان که در سالن شهید حیدریان برگزار شد، اظهار کرد: در دولت انقلابی، فرهنگ پیش‌زمینه تحقق پیشرفت در تمام حوزه‌هاست.

وی بیان کرد: فرهنگ در کنار مسائل مختلف کشور قرار گرفته است تا اسباب رشد و تعالی سایر حوزه‌ها فراهم شود.

این مسئول افزود: منظومه فکری مقام معظم رهبری بر پایه فرهنگ بنا شده و بر همین اساس دولت انقلابی حوزه فرهنگ را هم‌عرض اقتصاد، سیاست و امنیت تلقی نمی‌کند؛ بلکه در کنار آن‌هاست.

روانشاد با اشاره به اینکه در آستانه دهه مبارک فجر و چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی قرار داریم، افزود: تلاش ما باید بر این باشد که برنامه‌هایی در خور شأن نظام، انقلاب و دولت برگزار کنیم.

معاون فرهنگی، مطبوعات و رسانه اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با بیان اینکه رئیس جمهور در جلسه اخیر هیأت دولت اشاره کرد که اشتباه یک هنرمند را نباید به همه اهالی فرهنگ و هنر تسری داد، افزود: گفت‌وگو و تعامل با اهالی فرهنگ، هنر و رسانه امری ضروری و اجتناب ناپذیر است.

وی با تأکید بر استفاده از ظرفیت‌های هنرمندان، شاعران، نویسندگان و اهالی رسانه و فعالان قرآنی در شهرستان‌ها برای برنامه‌های دهه مبارک فجر، گفت: با توجه به اینکه در شهرستان‌های مختلف استان ظرفیت‌های فراوانی در زمینه‌های مختلف وجود دارد با تعامل و گفت‌وگو بین اهالی فرهنگ و هنر می‌توان کارهای بر زمین مانده بسیاری را انجام داد.

روانشاد با اشاره به اینکه مأموریت ویژه دهه فجر امسال بر جهاد تبیین بنا شده، افزود: باید این ادبیات در عمل برای مدیران ارشاد سرآمد باشد و این واژه نباید نمادین مورد استفاده قرار گیرد و این واژه از سوی مدیران فرهنگ استان به یک واژه حقیقی، عینی و کاربردی تبدیل شود و به آن توجه ویژه داشته باشیم.

معاون فرهنگی ارشاد اسلامی لرستان به بیان گزارشی از عملکرد ۹ ماهه معاونت فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی پرداخت و افزود: برنامه‌های اجرا شده به همت مدیران ارشاد در شهرستان‌ها نیز صورت گرفته است.

وی از برگزاری محفل شعر فجر در چهارم بهمن ماه در خرم‌آباد برای اولین بار در استان خبر داد و افزود: در سال جاری دومین جشنواره کالاهای فرهنگی فیروزه و دومین بزرگداشت حکیم نظامی که سال گذشته نیز ستاد آن در استان آغاز به کار کرده برگزار خواهد شد.

روانشاد به برگزاری برنامه‌های مختلف فرهنگی در دهه فجر در استان اشاره کرد و افزود: برگزاری شب شعرهای مختلف، محافل قرآنی فجر، تقدیر از جوانان، هنرمندان و کنشگران در شهرستان‌های مختلف استان، حمایت از برنامه‌های دهه فجر در راستای ترویج نشاط اجتماعی و حمایت از هنرمندان در انجمن‌های مختلف، رونمایی از کتاب‌های مختلف نویسندگان استان، برگزاری پویش‌های مختلف از جمله برنامه‌هایی است که در استان اجرا خواهد شد

ثبت نظر شما