حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. 27 شوال 1445 Sunday, 5 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1454 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 208×
اولین مرکز نفس در استان لرستان آغاز به کار کرد
28 مرداد 1402 - 17:08
شناسه : 8556
بازدید 32
3
اولین مرکز مرکز نفس(نجات فرزندان سقط) در استان لرستان، صبح امروز در شهرستان خرم‌آباد آغاز به کار کرد.به
ارسال توسط : نویسنده : روابط عمومی معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی لرستان منبع : روابط عمومی معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی لرستان

گزارش روابط عمومی معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی لرستان، لیلا شریعتی مسئول برنامه جوانی جمعیت استان لرستان، اظهار داشت: این مرکز با هدف کنترل و کاهش سقط غیرقانونی و حمایت خانواده ها در راستای نجات جان فرزندان در معرض سقط راه اندازی شده است.

وی با اشاره به تامین نیروی انسانی این مرکز، افزود: در این مرکز یک نفر کارشناس مامایی و یک نفر روانشناس مشغول به کار شده‌اند.

دبیر برنامه جوانی جمعیت معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی لرستان ادامه داد: افراد در معرض خطر از طریق خانه‌ها و پایگاه های سلامت شناسایی شده و به مرکز نفس ارجاع داده میشوند.

شریعتی گفت: در این مرکز روزانه آمار و اطلاعات افراد جهت رصد و پیگیری به مرکز بهداشت شهرستان خرم‌آباد و معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی لرستان ارسال خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: هدف ما در این مرکز شناسایی مشکلات خانواده های متقاضی سقط جنین و تلاش برای رفع آن است.

شایان ذکر است مرکز نفس ابتدا در بیمارستان عسلیان شهرستان خرم‌آباد راه اندازی شده و به زودی در شهرستانهای استان لرستان نیز با همکاری سازمان‌ها و ارگان‌های مرتبط راه‌اندازی خواهد شد.

ثبت نظر شما