حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. 26 شوال 1445 Saturday, 4 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1454 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 208×
معارفه حجت الاسلام محسن قلندری به عنوان مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی
21 شهریور 1402 - 4:41
شناسه : 8921
بازدید 260
2
حجت الاسلام محسن قلندری به عنوان مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی لرستان معرفی شد
ارسال توسط : نویسنده : عزیز کلهر منبع : روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کلدر خبر به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی ،در این آیین دکتر بهرام دلفان رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان با تقدیر از حضور معنوی و با شکوه دانشگاهیان علوم پزشکی در مراسم اربعین حسینی اظهار داشت : دانشگاه در طیف بسیار گسترده ای ، شبانه روز در حال خدمت به مردم است و ما تا صعب العبور ترین نقاط در استان با استفاده از پایگاه های هوایی فوریتهای پزشکی خدمات خود را ارائه می‌دهیم.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان افزود : زمان مسئولیت حجت الاسلام سید مرتضی حسینی مصادف با شیوع ویروس منحوس کرونا بود
که با مجموعه نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه برپایه همدلی و همراهی بی نظیر توانستیم بسیاری از مشکلات را از پیش رو برداریم .
دکتر دلفان افزود :دانشگاه علاوه بر ارائه خدمات در بخش های درمانی ،بهداشتی ،آموزشی ،تحقیقاتی ، پژوهشی و خدماتی در مراسمات اربعین ،راهیان نور ،اردوهای جهادی و خدمت به مناطق کم برخوردار بسیار فعالانه عمل کرده است .
رئیس دانشگاه تصریح کرد : امروز به لطف خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و راهی مقدس که با ایمان به خدا و توجه به هدایت های بی نظیر و منویات متعالی رهبری معظم انقلاب اسلامی پیموده ایم ، دانشگاه از حیث توسعه و توانمندی اصلا با گذشته قابل مقایسه نیست ،اما در راه خدمت به مردم و ایجاد بسترهای مناسب خدماتی و بهداشتی و درمانی در حال تلاش‌ های ثمر بخشی هستیم.
وی در ادامه تاکید کرد :دستاوردهای نظام اسلامی در حوزه علوم پزشکی بی شمار هستند و با افتخار امروز شاهد تولید داروهایی موثر هستیم که آنها را با نام و نشان لرستان می شناسند .
در این آیین حجت الاسلام شمسی فر امام جمعه موقت خرم آباد، حجت الاسلام میر احمدی معاون توسعه نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های کشور ، حجت الاسلام حاتمی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاههای لرستان ، حجت الاسلام سید مرتضی حسینی ،حجت الاسلام محسن قلندری مسئول جدید نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه علوم پزشکی لرستان به ایراد سخنرانی پرداختند و همگی بر حفظ وحدت و همدلی، دشمن شناسی ،همکاری‌های همه جانبه و مسئولیت پذیری و رسالت دینی خود در دانشگاه تاکید کردند .
در پایان این آیین از خدمات ارزشمند حجت الاسلام سید مرتضی حسینی تجلیل به عمل آمد و حکم مسئولیت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی لرستان به حجت الاسلام محسن قلندری ابلاغ شد .


پایان پیام/

ثبت نظر شما