حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. 10 ذو القعدة 1445 Friday, 17 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1468 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 208×
️مدیرکل استاندارد لرستان تاکید کرد؛ لزوم فرهنگ‌سازی استعلام استاندارد محصولات تولیدی
24 مرداد 1402 - 20:16
شناسه : 8509
بازدید 176
4
وحید والی‌زاده مرادی اظهار کرد: استاندارد مقوله‌ای بوده که روی فرهنگ و حتی صنعت تأثیرگذار است.
ارسال توسط : نویسنده : . منبع : .

وحید والی‌زاده مرادی اظهار کرد: استاندارد مقوله‌ای بوده که روی فرهنگ و حتی صنعت تأثیرگذار است.

وی ادامه داد: یک کد رهگیری ذیل نشان استاندارد روی هر محصولی وجود دارد که این کد به سامانه ۱۰۰۰۱۵۱۷ قابل پیامک است.

والی‌زاده مرادی افزود: یکی از کمک‌هایی که خبرنگاران می‌توانند در راه کنترل پروانه اصالت محصولات به ما کمک کنند، اشاعه همین موضوع بوده، ممکن است خیلی از محصولات دارای نشان استاندارد باشند ولی کد رهگیری نداشته باشند، همان کالا ممکن است کد رهگیری داشته ولی بعد از استعلام مشخص شود که اعتبار ندارد.

مدیرکل استاندارد لرستان عنوان کرد: یکی از ابزاری که ما در دست داریم و می‌توانیم به اصالت و کیفیت پروانه از لحاظ کیفی و استاندار بودن پی ببریم ارسال کد رهگیری به سامانه ۱۰۰۰۱۵۱۷ است که بای فرهنگ‌سازی شود.

وی بیان کرد: در فصل چهار قانون مجازات‌ها و جرایم طبق ماده ۴۵ قانون اگر کالایی استاندارد نباشد شاکی می‌تواند از طریق استاندارد یا حتی مستقیم اگر خسارت مالی یا جانی باشد قابل پیگیری است که الان پرونده‌هایی در این زمینه در دست اقدام داریم.

ثبت نظر شما