حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. 12 ذو القعدة 1445 Sunday, 19 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1473 تعداد نوشته های امروز : 2 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 208×
16 اردیبهشت 1402 - 8:14
شناسه : 6750
بازدید 102
1
طی حکمی از سوی شهردار خرم آباد ،سجاد کاظمی به عنوان مدیر عامل سازمان مشاغل شهری شهرداری خرم آباد منصوب گردید
ارسال توسط : نویسنده : رضوانی منبع : روابط عمومی شهرداری مرکزی خرم اباد


به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کلدر خبر به نقل از روابط عمومی ،جلسه معارفه امروز در دفتر سازمان مذکور با حضور حمید علیرضایی معاونت خدمات شهری،علیرضا خاوری مدیر حراست شهرداری و سجاد کاظمی و سایر کارکنان برگزار شد.
در آغاز جلسه علیرضایی معاون خدمات شهری شهردار خرم آباد، ساماندهی صنوف و مشاغل مزاحم شهری با رویکرد انتقال و جابه‌جایی را از رسالتها و ویژگیهای این دستگاه اجرایی برشمارد و همکاری اصناف و اتحادیه‌ها را در راستای توسعه میدان مرکزی میوه و تره‌بار خرم آباد با هدف نظارت بر عملکرد آنها را از اهم ویژیگیهای این سازمان مشاغل شهری خواند.

در ادامه، سجاد کاظمی مدیر عامل این سازمان ابراز داشت،امید میرود با حمایت شهردار خرم آباد، شورای اسلامی شهر و همدلی همکاران این مجموعه و با توجه به حساسیت ویژه و ارتباط تنگاتنگ این نهاد با زندگی شهروندان،صیانت و کرامت همشهریان ما در این حوزه خدماتی بیش از پیش ارتقا داده شود.

پایان پیام/

ثبت نظر شما