حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. 20 شوال 1445 Sunday, 28 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1450 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 208×
هشدار قرمز مدیریت بحران/ احتمال بارش بالای ۲۰۰ میلی‌متری بصورت نقطه‌ای در لرستان
26 اسفند 1402 - 18:55
شناسه : 11059
بازدید 20
2
استاندار لرستان از ورود سامانه بارشی به استان و اعلان وضعیت هشدار سطح قرمز هواشناسی خبر داد.
ارسال توسط :

فرهاد زیویار ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات ماه مبارک رمضان به هشدار سطح قرمز هواشناسی مبنی بر بارش در سطح استان سامانه بارشی از ظهر دوشنبه ۲۸ اسفند تا اواسط چهارشنبه ۱ فروردین وارد استان می‌شود.

وی با بیان اینکه احتمال بارش در سطح استان بیش از ۲۰۰ میلی‌متر پیش‌بینی شده است، افزود: به منظور جلوگیری از بروز خسارات و حوادث احتمالی اولین و مهم‌ترین اقدام اطلاع‌رسانی هشدار‌های لازم از طریق رسانه‌ها و صدا و سیمای مرکز استان به مردم است.

استاندار لرستان بر لزوم آمادگی نیروهای امدادی و عملیاتی تاکید و بیان کرد: با توجه به مسافران نوروزی و جلوگیری از حوادث دستگاه‌ها باید تمهیدات لازم را در نظر بگیرند.

وی در ادامه باتاکید بر جلوگیری از فعالیت گروه‌های گردشگری افزود: مردم استان از سفرهای غیر ضرور پرهیز کرده و از قرار گرفتن در مسیر رودخانه‌ها خودداری کنند.

زیویار گفت: ماشین ‌آلات راهداری، پلیس راه، هلال‌احمر، اورژانس طی این چند روز بصورت آماده‌باش باید در جاده‌ها و مناطق پرمخاطره حضور داشته باشند.

پایان پیام

ثبت نظر شما