حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. 18 شوال 1445 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1450 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 208×
25 آبان 1400 - 11:57
شناسه : 331
بازدید 36
4

مدیر کل ورزش و جوانان لرستان: یکی از راه های مقابله با تهاجم فرهنگی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است  به گزارش پایگاه خبری کلدر خبر حشمت اله امان الهی در نشست خبری دویادواره شهدای ورزشکار استان لرستان که در سالن جلسات این اداره کل برگزار شد گفت:قرار است یادواره شهدای ورزشکار در هفته آینده در یکم […]

ارسال توسط :

مدیر کل ورزش و جوانان لرستان: یکی از راه های مقابله با تهاجم فرهنگی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است 

به گزارش پایگاه خبری کلدر خبر حشمت اله امان الهی در نشست خبری دویادواره شهدای ورزشکار استان لرستان که در سالن جلسات این اداره کل برگزار شد گفت:قرار است یادواره شهدای ورزشکار در هفته آینده در یکم آذر برگزار شود و این یادواره به پیروی از منویات مقام معظم رهبری است. 

مدیر کل ورزش و جوانان لرستان افزود: مقام معظم رهبری فرمودند زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست فرهنگ ایثار و شهادت باید به نسل جوان انتقال داده شود.

امان الهی اظهارکرد: یکی از راه های مقابله با تهاجم فرهنگی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در کشور و استان است.

  وی بیان کرد: دیدار با خانواده های شهدا یکی از برنامه های این یادواره است که ۴کمیته تخصصی برای این یادواره در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام

ثبت نظر شما