حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1429 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 208×
14 اسفند 1401 - 9:26
شناسه : 4667
بازدید 98
1
نماینده روسیه در مذاکرات وین، ضمن توصیف قطعنامه شورای حکام آژانس اتمی علیه ایران به «اشتباه راهبردی غیرمسئولانه» گفت، خنثی‌سازی آن نیز کار ساده‌ای نیست نماینده روسیه در مذاکرات وین، ضمن توصیف قطعنامه شورای حکام آژانس اتمی علیه ایران به «اشتباه راهبردی غیرمسئولانه» گفت، خنثی‌سازی آن نیز کار ساده‌ای نیست
ارسال توسط : نویسنده : ناشناس منبع : فارس

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کلدر خبر به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «میخائیل اولیانوف» نماینده فدراسیون روسیه در سازمان‌های بین‌المللی مستقر در وین بامداد یکشنبه بار دیگر صدور قطعنامه شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی علیه جمهوری اسلامی ایران را «اشتباهی غیرمسئولانه» توصیف کرد.

اولیانوف در صفحه توئیتر خود نوشت: «برداشتن دوربین‌های [نظارتی آژانس] از تأسیسات هسته‌ای ایران، نتیجه مهم قطعنامه تروئیکای اروپایی با حمایت آمریکا در شورای حکام آژانس اتمی علیه ایران بود».

وی با اشاره به نتایج سفر روز شنبه «رافائل گروسی» مدیرکل آژانس اتمی به ایران و دیدار با مقامات تهران، توضیح داد: «خنثی‌سازی این اشتباه راهبردی غیرمسئولانه، کار ساده‌ای نیست».

شامگاه شنبه بود که گروسی پس از بازگشت از تهران در جمع خبرنگاران گفت معتقدم که پیشرفت قابل توجهی در گفت‌وگو با ایران حاصل شد و امیدواریم که به زودی نتایج آن را ببینیم. (جزئیات بیشتر)

وی ظهر جمعه ۱۲ اسفند ماه در رأس هیأتی وارد تهران شد و مورد استقبال بهروز کمالوندی معاون و سخنگوی سازمان انرژی اتمی قرار گرفت. وی دیروز و امروز دو دور گفت‌وگو با محمد اسلامی داشت و پس از آن در نشست خبری مشترک حضور یافت و به سؤالات خبرنگاران پاسخ داد.

گروسی پس از آن با امیرعبداللهیان و بعد از آن هم با رئیس جمهور دیدار کرد. وزیر امور خارجه در دیدار گروسی اراده جدی ایران برای حل فنی موضوعات پادمانی در کوتاه‌ترین زمان ممکن را مورد اشاره قرار داد و مدیرکل آژانس هم بر آمادگی این سازمان برای حل مباحث از مسیر فنی تأکید کرد.

در پایان سفر ۲ روزه رافائل گروسی مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به تهران و دیدار و مذاکره با مقامات عالی‌رتبه کشورمان، سازمان انرژی اتمی ایران و آژانس بین‌المللی انرژی اتمی، بیانیه مشترک همکار‌ی‌ها صادر کردند.

پایان پیام/

ثبت نظر شما