حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. 29 شوال 1445 Tuesday, 7 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1456 تعداد نوشته های امروز : 2 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 208×
25 تیر 1402 - 1:30
شناسه : 8086
بازدید 27
2
شبکه شاد پویش «تابستان من» را با هدف تربیت دانش­‌آموزان برای فراگیری مهارت­های کاربردی متنوع و مورد نیاز کشور و همچنین همراهی و ایجاد اوقات فراغت جذاب و مفید برای دانش­‌آموزان، برگزار می­‌نماید
ارسال توسط :

بخش« تابستان من »شبکه شاد به منظور فراهم کردن محیط‌های متنوع یادگیری جهت تعامل خلاق، هدفمند و فعال دانش‌آموزان، ارائه محتوای متناسب با نیازهای حال و آینده، گسترش و تنوع دادن به ِحَرف و مهارت‌های مورد نیاز جامعه که منطبق با اهداف ساحات شش‌گانۀ سند تحول آموزش و پرورش طراحی شده است، پوشش می‌دهد.

تابستان من شامل  چند بخش اصلی از جمله «ماهرشو»، «ببین»، «بازی­کن» و پایگاه­‌های تابستانی است.

بخش «ماهر شو» در تابستان من در راستای پرورش تربیت یافتگانی که حداقل یک مهارت مفید را بدست آورند و همچنین هدایت دانش­‌آموزان به سوی رشته­‌ها و مهارت­های مورد نیاز کشور متناسب با علاقه­‌مندی و توانایی­‌های آن­ها طراحی شده است.

«ماهر شو» اهدافِ «زیبایی شناختی و هنری»، «اقتصادی و حرفه‌ای»، «علمی و فناورانه»، «اجتماعی و سیاسی» و «زیستی و بدنی» سند تحول را در قالب بخش­های «اقتصادی»، «فناورانه»، «مجمع» و «همه فن حریف» پیگیری می‌کند. دانش‌آموزان می‌توانند با انتخاب هر یک از بخش‌ها متناسب به علاقه خود، محتوای آموزشی مرتبط را دریافت کرده و به سوالات مطرح شده پاسخ دهند و در نهایت فرآیند انجام پروژه را آغازکنند.

همچنین از آنجایی که دانش‌­آموزان دوران فراغت خود را سپری می­‌کنند، رویدادها و سرگرمی­‌های مفید و جذاب در قالب انیمیشن، بازی­‌های فکری و غیره در بخش‌های «ببین» و «بازی­کن» برای اهالی مدارس ایران طراحی شده است.

دانش­‌آموزان با ورود به اپلیکیشن شاد و انتخاب بخش «مدرسه من» از صفحه اول می­ توانند بخش‌­ها و فعالیت­‌های مورد نظر خود را انتخاب کرده و تربیت و سرگرمی بدون توقف خود را ادامه دهند.

گفتنی است شبکه شاد همزمان با شیوع ویروس کرونا و تعطیلی مدارس، به عنوان بستر رسمی آموزشِ اهالی مدارس ایران فعالیت خود را آغاز کرد. پس از پایان دوره اضطرار کرونا در کشور و بازگشت آموزش رسمی به حالت عادی، شاد فعالیت خود را به عنوان دستیار پرورشی نظام آموزش رسمی ادامه داد. این پلتفرم ماهیانه میزبان بیش از ۸ میلیون کاربر یکتا از اهالی مدارس

ثبت نظر شما