حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. 12 شوال 1445 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1447 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 208×
26 اسفند 1401 - 4:09
شناسه : 5300
بازدید 53
1

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کلدر خبر به نقل از خبرنگار وبدا؛ تعداد کل مصدومان حوادث چهارشنبه آخر سال ۱۴۰۱ به تعداد ۹۶ مورد در استان رسید که در مقایسه با زمان مشابه سال گذشته افزایش ۵۱ درصدی داشته است که از این تعداد ۱۲ مورد خانم و ۸۴ مورد نیز مرد بودند. ۲ نفر […]

ارسال توسط : نویسنده : علی محمدی منبع : روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کلدر خبر به نقل از خبرنگار وبدا؛ تعداد کل مصدومان حوادث چهارشنبه آخر سال ۱۴۰۱ به تعداد ۹۶ مورد در استان رسید که در مقایسه با زمان مشابه سال گذشته افزایش ۵۱ درصدی داشته است که از این تعداد ۱۲ مورد خانم و ۸۴ مورد نیز مرد بودند. ۲ نفر از این مصدومین در بیمارستان های سطح استان بستری و یک نفر به بیمارستان فارابی تهران منتقل شد و مابقی پس از دریافت اقدامات درمانی ترخیص شدند.

بر اساس این گزارش آسیب به چشم ۳۴ مورد و سوختگی در نواحی دست، سر و گردن و پا تعداد ۶۵ مورد از کل آسیب دیدگان چهارشنبه آخر سال را به خود اختصاص داده است و خوشبختانه امسال هیچ مورد فوتی و قطع عضو در بین مصدومین استان گزارش نشده است.

🔰 کم سن ترین مصدوم حوادث چهارشنبه آخر سال یک ساله و مسن ترین این افراد ۶۲ ساله بوده است و متاسفانه دو دستگاه آمبولانس اورژانس ۱۱۵ استان بر اثر مواد محترقه آسیب دیدند.

تفکیک آمار مصدومان شهرستان‌های استان:

خرم‌آباد: ۱۲ نفر
بروجرد: ۲۷ نفر
دورود: ۲۵ نفر
الیگودرز: ۱۸ نفر
ازنا: ۹ نفر
کوهدشت: ۳ نفر
نورآباد: ۲ نفر

پایان پیام/

ثبت نظر شما