حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. 10 ذو القعدة 1445 Friday, 17 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1468 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 208×
جناب وزیر به زادگاهت خوش آمدی/آمدی تا جوانه امید در دل مردم بدمد
01 شهریور 1402 - 18:24
شناسه : 8619
بازدید 165
1
مردم از فرزند خود برنامه ویژه می خواهند آمدی تاشعله امید در دل هموطنانت در خرم آباد، بروجرد دورود،نورآباد،ازنا،الیگودرز،الشتر،بیرانشهر،چگنی،سپیددشت و کوهدشت روشن کنی،تو فرزند سرزمینی هستی که رد پای اسطوره ها در رومشکان،دلفان و در شهر آب و آوایش پیداست
ارسال توسط : نویسنده : علی حسینی منبع : کلدرخبر

یادداشت

علی حسینی

،تو فرزند سرزمینی هستی که رد پای اسطوره ها در رومشکان،دلفان و در شهر آب و آوایش پیداست

با افتخار می نویسم وزیر لایق آموزش و پرورش فرزند این استان است که همه محدودیت ها را کنار گذاشته و در جایگاه وزیر اجتماعی ترین وزارت کشور قرار گرفته است.
حضور یک نفر هم استانی در این جایگاه یعنی فرزندان این استان با تمام بی توجهی ها به این استان می توانند همه سقف های ذهنی را در هم بشکنند .
صحرایی وزیر،اولیایی رتبه یک کنکور،علیرضابیرانوند شماره یک تیم ملی فوتبال، بهمن عزیزپور کاپیتان. تیم ملی بوکس ،امیرحسین منظمی کاپیتان تیم ملی والیبال ، آرش میر اسماعیلی رییس فدراسیون جودو، امیری کاپیتان تیم ملی فوتبال،الهام حسینی قهرمان وزنه برداری بانوان جهان و هزاران نمونه دیگر تایید ادعای (عرض) بنده است.
لذا همین کودکان کار،جانبازان و معلولین پر افتخار،زنان بی سرپرست و بدسرپرست،جوانان بی کار،بازنشستگان مظلوم ومعترض به وضعیت معیشتی خود ،مستآجرین بی منزل وحتی جوانان آسیب دیده از آسیب های اجتماعی «اعتیاد»می توانند یک دولت،یک وزارت،یک فدراسیون و یک تیم ملی را مدیریت کنند و در صدر جهان قرار دهند

نمی خواهم استعدادهای استان را ندیده بگیرم طبیعت زیبا و چهار فصل،تمدن و پیشینه استان ،معادن غنی سنگ،آثار باستانی بی نظیر،چشم اندازه‌ای بسیار دیدنی استان و…را فاکتور میگیرم نیروی انسانی جوان،مؤمن و نخبه را بزرگترین سرمایه استان می دانم که از هر کدام این جوانان می توان انتظار داشت سردارفاتحی همچون شهدای جنگ تحمیلی و اسکندر بیرانوند ها،هنرمندی بی نظیر همچون میرزاوند و سقایی و شکارچی هاو نوازندگانی بی نظیر همچون احسان عبدی بسطامی،فرج علیپور،مرحوم شامیرزا،نویسندگانی همچون شهیدی،روزنامه نگاری همچون شهید محمود صارمی و علیرضا حیدری و استاد فرهیخته قاسمی و …نام برد.

چشم کودکان این سرزمین مادری من و شما که در کپرها،و مدارس کانکسی و زیر دست معلمین آموزش ندیده که از طرف سیاسیون تحمیل شده اند درس می خوانند به نگاه و دستان شما دوخته شده است شاید از همین کودکان ناجی بزرگی برای نجات این مردم ستمدیده پرورش یابد و رضامراد صحرایی دیگری شود.

پایان پیام/

ثبت نظر شما

2 دیدگاه برای “جناب وزیر به زادگاهت خوش آمدی/آمدی تا جوانه امید در دل مردم بدمد”
  1. احسنت🌹🙏🙏🙏

    پاسخ