حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. 16 شوال 1445 Wednesday, 24 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1448 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 208×
23 بهمن 1401 - 14:15
شناسه : 3631
بازدید 75
4
مدیرکل نوسازی مدارس خبر داد مدیرکل نوسازی مدارس لرستان از افتتاح و کلنگ‌زنی ۹ واحد آموزشی در شهرستان‌های خرم‌آباد و سلسله خبر داد.
ارسال توسط : نویسنده : فاطمه حسینی منبع : خبرگزاری مهر

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کلدر خبر به نقل از مهر،یونس بهاروند امروز یکشنبه در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: در راستای اجرای طرح شهید «پناهی» و به همت خیر ارجمند «فتحی بیرانوند» یک واحد آموزشی در روستای «کاوکالی» خرم آباد افتتاح شد.

وی، گفت: در این راستا مدرسه دو کلاسه زنده یاد «سید ابراهیم موسوی» در روستای «کاوکالی» شهرستان خرم آباد افتتاح شد.

مدیرکل نوسازی مدارس لرستان، تصریح کرد: این واحد آموزشی با اعتبار ۸۰۰ میلیون تومان و با مشارکت «فتحی بیرانوند» خیر مدرسه ساز به یاد «سید ابراهیم موسوی» برادر خانم متوفیشان ایجاد شده است، وی علاوه بر این واحد آموزشی، تا کنون ۳ مدرسه دیگر به یاد پدر و مادر فقیدشان در استان لرستان احداث کرده است.

بهاروند در بخش دیگری از سخنان خود از کلنگ زنی احداث هشت واحد آموزشی در شهرستان سلسله خبر داد و گفت: این امر نیز با مشارکت خیر ارجمند «رشیدی» در قالب طرح شهید «پناهی» انجام گرفته است.

وی گفت: کلنگ احداث این هشت واحد آموزشی در مناطق روستایی و عشایری شهرستان الشتر در راستای طرح شهید دانش آموز «رضا پناهی» به زمین زده شد.

مدیرکل نوسازی مدارس لرستان، بیان داشت: طرح شهید «پناهی» در راستای جایگزینی مدارس استاندارد با مدارس کانکسی دارای بیش از ده دانش آموز اجرایی شده است.

پایان پیام/

ثبت نظر شما