حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. 26 شوال 1445 Saturday, 4 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1454 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 208×
چپاول اعتبارات یا تخصیص اعتبار / آقایان استانداری لرستان خِیری اگر برای سلسله و دلفان ندارید شرررر مرسانید!
30 مهر 1402 - 11:52
شناسه : 9461
بازدید 94
2
در کمال تاسف با خبر شدیم بخشی از اعتبار مسیر ارتباطی چهار بانده سلسله و دلفان به سمت مرکز استان به مبلغ 30 میلیارد تومان توسط دلسوزان مستقر در استانداری لرستان حذف و به ساخت کتابخانه خرم آباد تخصیص داده شد.
ارسال توسط : نویسنده : علی حسینی منبع : نسیم دلفان

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کلدر خبر به نقل از نسیم دلفان,در کمال تاسف با خبر شدیم بخشی از اعتبار مسیر ارتباطی چهار بانده سلسله و دلفان به سمت مرکز استان به مبلغ ۳۰ میلیارد تومان توسط دلسوزان مستقر در استانداری لرستان حذف و به ساخت کتابخانه خرم آباد تخصیص داده شد.

این در حالی است که به طور تقریبی هر روز شاهد حوادث ناگواری در این جاده هستیم و خانواده هایی داغدار عزیزانشان می شوند. هنوز بوی جانسوز بدن های سوخته خانواده ای که عید سال گذشته در پیچ گاوکش در آتش سوختند از مشام مردم این منطقه پاک نشده که شاهد ظلم دیگری از سوی مسئولانی هستیم که در واقع باید حلال مشکلات مردم این دیار باشند اما خود مسبب بسیاری از مشکلات می شوند!

صبح امروز یکی از پیمانکاران فعال در پروزه های جاده ای دلفان بنام “حسین سعادتی” در گفتگو با خبرنگار نسیم دلفان این خبر را اعلام کرد و ضمن انتقاد شدید از اسانداری لرستان گفت: در کمال تاسف باید بگویم ۳۰ میلیارد تومان از ردیف بودجه مسیر چهار بانده سلسله و دلفان به کتابخانه مرکز استان تخصیص یافت!

آقایان استانداری بجای اینکه پاسخگو باشید که چرا پروژه چهار بانده کردن این مسیر بعد از ۱۵ سال هنوز به پایان نرسیده اما نتنها جوابگو نیستید بلکه بودجه و اعتباری هم اگر برای این مسیر در نظر گرفته می شود آن را حذف کرده و به سایر نقاط استان واگذار میکنید.

آیا این شهرستان صاحب ندارد؟ نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس با آن همه هارت و هوت کجاست؟ چرا اجازه می دهید چنین ظلم هایی به این دیار تحمیل شود و شاید هم با چراغ سبز خود نماینده چنین بذل و بخشش هایی از اعتبارات این منطقه به سایر نقاط انجام میگیرد؟

دقیقأ مانند ۱۰۰ میلیارد تومانی که برای بانوان کار در دلفان در نظر گرفته شد اما پس از تخصیص بین شهرهای دیگر استان تقسیم شد ، در واقع بنام دلفان به کام دیگران

فرمانداری شهرستان در این رابطه پاسخگو باشید ، اگر این شهرستان نماینده دلسوز و پیگیری ندارد! ، اگر این شهرستان یک مسئول کاردان و لایق در بحث راهداری ندارد! ، حداقل فرمانداری در مقابل چنین ظلم هایی از طرف مدیران ارشد استان مقاومت کند! اجازه ندهید بیش از این به مردم مظلوم این منطقه ظلم شود.

رسانه های سلسله و دلفان تا زمانی که از برگشت این اعتبار اطمینان حاصل نکنیم به هیچ عنوان از مطالبه بحق این مردم کوتاه نخواهیم آمد.

پایان پیام/

ثبت نظر شما