حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. 18 شوال 1445 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1450 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 208×
بی توجهی کادر درمانی درمانگاه برخوردار نسبت به مراجعین
05 فروردین 1402 - 2:29
شناسه : 5544
بازدید 127
2

شکایات مردمی قابل توجه نماینده محترم شهرستان دلفان و ریاست شبکه بهداشت و درمان شهرستان بی توجهی کادر درمانی درمانگاه برخوردار نسبت به مراجعین متاسفانه مردم شهر برخوردار و روستاهای اطراف در ساعات مختلف شب با مشکلات عدیده ای از جمله پذیرش اورژانسی توسط پزشک، تجویز داروهایی متناسب با بیماری و … روبه رو هستند […]

ارسال توسط : نویسنده : مهدی کیانی منبع : هانای زاگرس

شکایات مردمی

قابل توجه نماینده محترم شهرستان دلفان و ریاست شبکه بهداشت و درمان شهرستان

بی توجهی کادر درمانی درمانگاه برخوردار نسبت به مراجعین

متاسفانه مردم شهر برخوردار و روستاهای اطراف در ساعات مختلف شب با مشکلات عدیده ای از جمله پذیرش اورژانسی توسط پزشک، تجویز داروهایی متناسب با بیماری و … روبه رو هستند

به گونه ای که برای گرفتن یک فشار خون ساده باید هزینه رفت و آمد تنها بیمارستان شهرستان دلفان را فارغ از تمام خطرات احتمالی جاده ای متحمل شوند

با مراجعه به درمانگاه برخوردار متاسفانه باید یک ساعت فقط منتظر آماده شدن دکتر برای پذیرش بود که آن هم اغلب بیماران از طریق تماس تلفنی با نگهبان و یا متصدی داروخانه درساعات غیر اداری به صورت شگفت انگیزی ویزیت و معاینه می شوند و پزشک در سوئیت خود مستقر بوده و با تماس تلفنی به معاینه می پردازد

جهت صحت و سقم پیام های مردمی کافیست صورت سر زده در ساعات غیر اداری به مرکز جامع سلامت روستایی برخوردار مراجعه فرمایید

پایان پیام/

ثبت نظر شما