حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1429 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 208×
17 بهمن 1401 - 5:51
شناسه : 3219
بازدید 118
4
درراستای قدرشناسی از انسان های خوب همایش مشترک حمایت های اجتماعی و قضایی از نیازمندان با هدف استعدادیابی و توانمند سازی مددجویان و جامعه هدف در زمینه های علمی، فرهنگی و هنری برگزار شد.
ارسال توسط : نویسنده : نادری منبع : روابط عمومی بهزیستی

.

ــــــــــــــــــ
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کلدر خبر به نقل از روابط عمومی همایش مشترک حمایت های اجتماعی و قضایی از نیازمندان با هدف استعدادیابی و توانمند سازی مددجویان و جامعه هدف در زمینه های علمی، فرهنگی و هنری برگزار شد.
در این همایش که بصورت سراسری در بستر اینترنت برپا شد. سید مرتضی بختیاری رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) ، حجت الاسلام محسنی اژه ای رئیس قوه قضاییه، حجت الاسلام منتظری دادستان کل و جمعی از مدیران اجرایی استان لرستان حضور داشتند.

در پایان این همایش از خیرینِ نیکوکار، مددکاران نمونه کمیته امداد امام، بهزیستی و اداره زندانها و همچنین استعدادهای برتر در زمینه تحصیلی، علمی، فرهنگی، ورزشی و هنری و فعالین اجتماعی و نخبگان با اهدا هدیه و لوح قدردانی شـــد.

ــــــــــــــــــ ـــپایان پیام/

ثبت نظر شما