حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. 21 محرم 1446 Saturday, 27 July , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1536 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 210×
کلنگ زنی یک مطالبه ۴۰ ساله در محله‌ی کهن پشت بازار
09 خرداد 1403 - 9:51
شناسه : 11543
بازدید 37
3
رییس شورای شهر طرح کرد: رئیس شورای اسلامی شهر خرم‌آباد گفت: از ثمرات تمرکز شبانه روزی شورای شهر دوره‌ی ششم بر روی امور شهروندی، کلنگ زنی خیابان موازی حافظ به عنوان یک مطالبه چهل ساله در محله‌ی کهن پشت بازار بوده است.
ارسال توسط : نویسنده : علی حسینی منبع : اکبربابایی


به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کلدر خبر به نقل از «روزنامه اقتصاد ملی»؛ حجت‌الله احمدی‌پورصبح روز چهارشنبه نهم خرداد در آیین کلنگ زنی خیابان موازی حافظ اظهار کرد: احداث خیابان موازی حافظ به عنوان یکی از مطالبات چند دهه‌ی اخیر در محله‌ی کهن پشت بازار به همت شورای شهر در دستور کار قرار گرفت و از آنجا که در حریم آثار باستانی قرار داشت با رایزنی با شورای عالی شهرسازی مجوز احداث آن اخذ و امروز کلنگ احداث ان بر زمین زده شد.

وی افزود: این خیابان در فاز نخست ابتدا و انتهای خیابان شهید اردشیر کرمی را به هم متصل خواهد کرد.

رئیس شورای اسلامی شهر خرم‌آباد گفت: خیابان موازی حافظ به طول ۸۰۰ متر و عرض ۲۰ متر می‌باشد که برای زیرسازی، جدول کشی و آسفالت آن ۴۰ میلیارد ریال اعتبار برآورد شده است.

احمدی‌پور خاطر نشان کرد: چند ملک شخصی در این مسیر قرار دارند که برای تسهیل در روند احداث پروژه بایستی تا دو ماه آینده تملک شوند.

وی با بیان این‌که کار نشد ندارد، افزود: از کارهای اصلی شورای شهر تمرکز و تفکر بر روی مطالبات بر زمین مانده شهروندان می‌باشد.

احمدی‌پور با اشاره به این‌که تمرکز شبانه روزی در مجموعه شورای شهر و شهرداری بر روی امور شهروندی بوده است، تصریح نمود: از ثمرات تمرکز شبانه روزی شورای شهر دوره‌ی ششم بر روی امور شهروندی، کلنگ زنی خیابان موازی حافظ به عنوان یک مطالبه چهل ساله در محله‌ی کهن پشت بازار بوده است.

پایان پیام/

ثبت نظر شما