حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. 21 شوال 1445 Monday, 29 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1450 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 208×
تخصیص و واگذاری ۱۷۳ قطعه زمین به متقاضیان قانون جوانی جمعیت در بروجرد
14 تیر 1402 - 14:47
شناسه : 7870
بازدید 267
2
شاکرمی سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان در آیین اولین قرعه کشی زمین در بحث جوانی جمعیت که در سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد بروجرد برگزار شد از تخصیص و واگذاری 173 قطعه زمین به متقاضیان قانون جوانی جمعیت در بروجرد خبر داد
ارسال توسط : نویسنده : شاهیوند منبع : روابط عمومی مسکن و شهرسازی لرستان

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کلدر خبر به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان لرستان شاکرمی سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان در آیین اولین قرعه کشی زمین در بحث جوانی جمعیت که در سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد بروجرد برگزار شد، افزود: پنج هزار و ۳۴۱ نفر در لرستان متقاضی زمین در طرح ملی جوانی جمعیت شدند که از این تعداد برای ۹۱۳ نفر تشکیل پرونده دادند.
وی اظهار کرد: ۳۰۱ نفر در شهرستان بروجرد واجد شرایط دریافت زمین در موضوع جوانی جمعیت هستند.
سرپرست راه و شهرسازی لرستان بیان کرد: با توجه به پیگیری‌های به عمل آمده برای اولین بار در لرستان ۱۷۳ قطعه زمین با قرعه کشی در اختیار واجدین شرایط قرار خواهد گرفت.
شاکرمی اضافه کرد: سهمیه لرستان در طرح نهضت ملی مسکن ۱۱۶ هزار واحد تعیین شده که ۵۰ هزار واحد آن دولتی است.
وی ادامه داد: مهمترین چالش لرستان در طرح جوانی جمعیت تامین زمین است.
وی یادآور شد: بر اساس دستورالعمل چهار شرط برای اختصاص زمین در بحث جوانی جمعیت وجود دارد که تاریخ ثبت نام افراد، تاریخ تولد فرزند سوم و چهارم که ۲۴ آبان ۱۴۰۰ به بعد، اولویت سوم افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی و نداشتن زمین و مسکن دولتی است.
سرپرست راه و شهرسازی لرستان گفت: متراژ زمین‌های طرح جوانی جمعیت ۱۵۰ متر تا ۱۹۰ متر مربع است.

وی اظهار کرد: اراضی فوق دارای ارزش افزوده خوبی است و در جهت ساخت و ساز خانه ۵۵۰ میلیون وام مسکن نیز در آینده پرداخت خواهد شد.

پایان پیام/

ثبت نظر شما