حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. 21 محرم 1446 Saturday, 27 July , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1536 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 210×
دیدار خیرین سلامت با فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع)
20 خرداد 1403 - 18:00
شناسه : 11661
بازدید 47
1
فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع): امروز یکشنبه بیستم خرداد ساعت ۱۵ نشست صمیمی خیرین سلامت با سردار نعمت الله باقری فرماندهی سپاه حضرت ابوالفضل (ع) در راستای تبیین پروژه ملی سی سومین سفر خیرخواهانه موسسه ملی مرهم به منظور جراحی رایگان بیماران شکاف لب به میزبانی استان لرستان _ خرم آباد در محل فرماندهی سپاه پاسداران برگزار شد.
ارسال توسط : نویسنده : علی حسینی منبع : خبرنگار کلدر خبر

درراستای حمایت از خیرین وظیفه سپاه پاسداران مردم یاری و مردم داری است

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی کلدر خبر ،در این جلسه موضوع، ورود ۱۰۰پزشک و جراح متخصص و فوق تخصص کشور جهت جراحی حدود ۳۰۰نفر از بیماران جامعه هدف مطرح شد این پروژه با همراهی و هماهنگی مدیران ارشد استان بویژه استاندار محترم ،نماینده ولی فقیه استان و فرمانده محترم سپاه استان برنامه ریزی و اجرا می گردد.

حدود ۴۲۰۰ نفر بیمار مورد نظر که توسط موسسه ملی مرهم غربالگری شده است به فضل خدا و باهمت تیم جراحان خیر از تاریخ ۲۴ تا ۲۸ خرداد ماه این رویداد مهم به نحوه احسن در استان عملیاتی می شود.
در همین راستا سردار باقری اعلام داشت ؛ وظیفه سپاه در این راستا مردم یاری و مردم داری است و با تمام ظرفیت اختیارات در حوزه معاونت اقشار،بسیج جامعه پزشکی و قرارگاه محرومیت زدایی امام حسن(ع) و مجموعه بهداشت و درمان شهید امیری همکاری و مساعدت لازم را به عمل خواهند آورد.

پایان پیام/

ثبت نظر شما