حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. 10 ذو القعدة 1445 Friday, 17 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1468 تعداد نوشته های امروز : 2 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 208×
چندسوال از مدیر کل ثبت و اسناد استان لرستان
30 تیر 1402 - 10:54
شناسه : 8166
بازدید 44
1
هیچ سؤالی کفر نیست مخصوصا اگر موجب دفاع از حقوق مردم باشد در برخورد با شهروندان شنیده هایی مبنی بر ادامه کار بازنشستگان در اداره ثبت اسناد لرستان به گوش می‌رسد. همچنین شنیده می شود اگر کارمندی سنوات خدمتی اش به پایان رسیده و درخواست بازنشستگی می دهد از طرف مدیران به ایشان گفته می شود ممکن است پاداش شما با تاخیر زیادی پرداخت شود تعهد بدهید که شاکی نباشید لذا برای شفافیت در صحت یا سقم این موضوع و دفاع از حق و حقوق هموطنان چند سؤال از طرف مدیر مسئول پایگاه خبری تحلیلی کلدر خبر مطرح شده است. امیدواریم اداره کل ثبت اسناد لرستان پاسخ منطقی و قانع کننده ای به شهروندان هم استانی ارائه دهد
ارسال توسط : نویسنده : علی حسینی منبع : کلدر خبر

با عرض سلام و ادب و خداقوت خدمت مدیر کل ثبت و اسناد استان لرستان

۱_آیا صحت دارد تعدادی از همکاران شاغل در اداره کل و ادارات ثبت استان لرستان در شرف بازنشستگی هستند ولی شرایط بازنشستگی این عزیزان از طرف ثبت و اسناد ایجاد نمی شود؟

۲_تعداد همکارانی که بازنشسته هستند ولی در حال کار هستند چند نفر است؟

۳_از نظر قانون کار و از لحاظ ممنوعیت ادامه کار بازنشستگان شرایط مجموعه تحت امر شما در چه وضعیتی قرار دارد؟ایا مشکلات بازنشستگان را بررسی کرده اید؟

۳_آیا ادامه کار این بازنشستگان در پست های مدیریتی بلامانع است؟

۴_آیا حق و حقوق جوانان تحصیل کرده بیکار بخاطر ادامه کار بازنشستگان ضایع نمی شود؟

۵_اگر خدای ناخواسته برای یکی از این اشخاص در محل کار اتفاقی رخ دهد از لحاظ بیمه و حمایت های بیمه ای با مشکلی دچار نمی شوند؟

پایان پیام/

ثبت نظر شما