حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. 11 ذو القعدة 1445 Saturday, 18 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1470 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 208×
29 دی 1401 - 12:10
شناسه : 2162
بازدید 33
1
درراستای تدارک زیرساخت انتخابات اتی

یه گزارش پایگاه خبری تحلیلی کلدر خبر به نقل از کوهنانی نیوز، احمد وحیدی، وزیر کشور:«در حال حاضر ستاد انتخابات کشور فعالیت خود را شروع کرده است و کارهای خود را با استان‌ها برای تمهید مقدمات و برنامه‌ریزی برای برگزاری انتخابات انجام می‌دهد. باید دستگاه‌ها برای برگزاری انتخابات آماده شوند به همین منظور ستاد انتخابات […]

ارسال توسط : نویسنده : ابوطالب طراحانی نژاد منبع : کوهنانی نیوز

یه گزارش پایگاه خبری تحلیلی کلدر خبر به نقل از کوهنانی نیوز،

احمد وحیدی، وزیر کشور:
«در حال حاضر ستاد انتخابات کشور فعالیت خود را شروع کرده است و کارهای خود را با استان‌ها برای تمهید مقدمات و برنامه‌ریزی برای برگزاری انتخابات انجام می‌دهد.

باید دستگاه‌ها برای برگزاری انتخابات آماده شوند به همین منظور ستاد انتخابات هم کارهای مقدماتی خود را آغاز کرده، جلسات در حال برگزاری است و تعامل با استان‌ها دنبال می‌شود.»

انتخابات دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری به صورت همزمان در ۱۱ اسفندماه سال آینده برگزار می‌شود.

پایان پیام/

ثبت نظر شما