حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. 10 شوال 1445 Thursday, 18 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1445 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 208×
25 اردیبهشت 1402 - 4:55
شناسه : 6973
بازدید 70
1
درراستای تقویت مطالعه و آگاهی بخشی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان از برپایی نمایشگاه کتاب با ارائه بیش از سه هزار عنوان کتاب در مجتمع فرهنگی هنری ارشاد خرم آباد خبر داد
ارسال توسط : نویسنده : قاسمی منبع : یافته

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کلدر خبر به نقل از یافته،منصور احمدی با اشاره به برپایی دومین نمایشگاه کتاب در سال جاری عنوان کرد: این نمایشگاه همزمان با نمایشگاه بین‌المللی کتاب با حضور ناشران برتر کشور در خرم‌آباد برپا می‌شود.

احمدی با اشاره به ارائه بیش از ۳۰۰۰ عنوان کتاب در قالب ۲۰ هزار جلد در این نمایشگاه تصریح کرد: برای ارائه کتب در این نمایشگاه تخفیف ویژه برای هم استانی‌ها در نظر گرفته شده است.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان ادامه داد: این نمایشگاه از ۲۵ اردیبهشت ماه لغایت یازدهم خرداد ماه برپا خواهد شد و از ساعت ۹ صبح لغایت ۲۰ شب در مجتمع فرهنگی هنری ارشاد خرم آباد آماده میزبانی از علاقه‌مندان به کتاب و کتابخوانی است.

وی تأکید کرد: همزمان با نمایشگاه بزرگ کتاب، نمایشگاه عفاف و حجاب و محصولات فرهنگی نیز در نگارخانه سرو مجتمع فرهنگی هنری ارشاد خرم آباد برپا می‌شود.

احمدی با اشاره به سیاست‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در رابطه با ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی تصریح کرد: در این رابطه برگزاری نمایشگاه‌های کتاب یکی از اولویت‌های ماست.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان با اشاره به برگزاری نمایشگاه کتاب به صورت فصلی در مجتمع فرهنگی هنری ارشاد خرم آباد بیان کرد: از اصحاب فرهنگ هنر و رسانه تقاضا داریم در این رابطه اطلاع‌رسانی لازم را داشته باشند تا بتوانیم کتاب در سبد فرهنگی خانواده‌ها قرار بگیرد.

احمدی ادامه داد: نمایشگاه کتاب این امکان را به مخاطب می‌دهد تا بین ناشران و کتاب‌های موجود مقایسه کرده و بهترین گزینه موجود را انتخاب کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی تأکید کرد: با حضور در نمایشگاه کتاب امکان اطلاع یافتن از تازه‌های نشر برای بازدید‌کنندگان وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه مخاطبان کتاب را می‌توان به دسته‌های مختلفی دسته‌بندی کرد، افزود: یک دسته از این افراد را مخاطبان خاکستری مینامند که در طول سال تمایل چندانی به خواندن کتاب ندارد اما به آن نیز بی‌علاقه نیستند، افزود: نمایشگاه می‌تواند با ایجاد جذابیت و تبلیغات رسانه‌ای، این افراد را ترغیب به تماشا یا خرید کتاب کند.

احمدی بیان کرد: این شرایط در ادامه ممکن است به علاقمندی و توجه بیشتر این افراد به کتاب و کتاب‌خوانی بیانجامد و مسیر اوقات فراغت آن‌ها را به کتاب‌خوانی نیز متمایل سازد.

یادآور می‌شود این نمایشگاه با همکاری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان و سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری خرم‌آباد برگزار می‌شود

پایان پیام/

ثبت نظر شما