حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. 21 محرم 1446 Saturday, 27 July , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1536 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 210×
برنامه همگانی به مناسبت هفته‌ ملی بدون دخانیات برگزار شد
10 خرداد 1403 - 17:13
شناسه : 11550
بازدید 45
3
شروع هفته ملی بدون دخانیات در ۵ خرداد با شعار سال ۱۴۰۳ با "حفاظت از کودکان و نوجوانان در برابر دخانیات؛ حق و مسئولیت همگانی" است در پارک بانوان کوثر خرم آباد با هدف آشنایی گروه های پایه سنی با همکاری هیأت ورزشهای همگانی استان و عضو کمیته همگانی فدراسیون کاراته برگزار شد.
ارسال توسط : نویسنده : علی حسینی منبع : جعفری


به گزارش خبرنگار کلدر خبر،در این مراسم که با اجرای مسابقات آمادگی جسمانی توسط کاراته کا ها با مربیگری مریم جعفری برگزارشد و طراحی تمرین مسابقات ویژه مادر و دختر به مناسبت هفته ملی بدون دخانیات با حضور زهرا شمس نایب رئیس هیأت ورزشهای همگانی استان و مریم جعفری مجری برگزاری این برنامه با هدف فرهنگ‌سازی در زمینه کاهش مصرف دخانیات و “حفاظت از کودکان و نوجوانان در برابر دخانیات؛ حق و مسئولیت همگانی” است در ۱۴۰۳/۰۳/۰۹ انجام شد و در پایان به نفرات برتر بعد از برگزاری مسابقات جوایزی اهدا شد.
با توجه به اینکه بهترین و عملی ترین راه پیشگیری از ابتلا به بیماری های قلبی عروقی، ترک مصرف سیگار و محصولات دخانی است برای فرهنگ سازی و عملیاتی نمودن سیاست وزارت بهداشت بر پیشگیری و آگاهی رسانی شهروندان در کاهش و عدم مصرف دخانیات و به مرحله بیماری نرسیدن، است و مصرف دخانیات به سلامت و اقتصاد کشور آسیب جدی می رساند، لذا شایسته است که نسبت به فعالیت های فرهنگی و اجتماعی همگانی فعالیت گسترده ای از سوی جامعه بزرگ ورزش انجام گیرد و در این خصوص در چند باشگاه تحت پوشش فعالیت های همگانی متنوعی ویژه مادر و دختر با مربیگری مریم جعفری انجام شد.

پایان پیام/

ثبت نظر شما