حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1429 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 208×
29 اسفند 1401 - 1:16
شناسه : 5383
بازدید 73
3

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کلدر خبر به نقل از خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سردار “یحیی الهی” در این مراسم که اعضای شورای تامین شهرستان سلسله حضور داشتند، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهداء، امام شهداء، آرزوی طول عمر بابرکت برای فرماندهی معظم کل قوا(مدظله العالی) ، تبریک پیشاپیش سال نو وحلول ماه مبارک رمضان […]

ارسال توسط :

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کلدر خبر به نقل از خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سردار “یحیی الهی” در این مراسم که اعضای شورای تامین شهرستان سلسله حضور داشتند، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهداء، امام شهداء، آرزوی طول عمر بابرکت برای فرماندهی معظم کل قوا(مدظله العالی) ، تبریک پیشاپیش سال نو وحلول ماه مبارک رمضان و خیر مقدم به حضار در جلسه، بیان داشت: شهرستان سلسله ۳۰۰ شهید در طول انقلاب و ۳۰ شهید والامقام انتظامی  تقدیم انقلاب و مردم عزیز کرده است.

وی افزود: سلسله دارای مردمی نجیب، ولایتمدار و انقلابی و یکی از شاخص های خوبی که این شهرستان دارد، مردمی مؤمن، انقلابی و مذهبی است.

فرمانده انتظامی استان گفت:  خدار را شاکرم که امروز را توفیق داد بنده در جمع عزیزان حاضر و در خدمت مردم خوب سلسله و مسئولان زحمت کش این شهرستان حاضر باشم.
 
سردارالهی بیان داشت: یکی از مطالباتی که در نظام مقدس جمهوری اسلامی و در منویات و فرمایشات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) تاکید شده است تعامل و همراهی بین دستگاه و مدیران در راستای خدمت به مردم است و دستگاه های انقلابی باید با هم افزایی همدیگر را در راستای ارائه خدمت مطلوب به مردم شریف کمک کنند.

وی با بیان اینکه این لباسی که بر تن داریم ، لباس نوکری است افزود: بارها این را از لسان مبارک حضرت آقا شنیدیم، و ما خودمان را نوکر و خدمتگزار مردم می دانیم و همه ما وظیفه داریم بدون هیچ منتی برای مردم کار کنیم.

این مقام انتظامی تصریح کرد: مطالبات و خدمت به مردم در راس امورمان و برنامه ریزی هایمان قرار دارد و همین امر، لطف و عنایت خداوند را شامل حالمان خواهد کرد و قطعا عاقبت به خیر خواهیم شد.

وی افزود: کسی که دلش با خدا باشد و در مسیر خدا باشد و در این مسیر قدم بردارد و کسی که جزء خدا را نبیند قطعا  یک مدیر شجاعی است چون چیزی جزء رضایت خداوند را نمی خواهد و حتی اگر در این مسیر شهید شود پیروز است.

فرمانده انتظامی لرستان تصریح کرد: لرستان با تلاش همه دستگاه های امنیتی و اداری استان  و مدیریت خوب آنان در امنیت کامل قرار دارد و این مهم مورد رضایت مردم و مسئولان می باشد، و با همت و همراهی خوب مردم در اغتشاشات اخیر ، خوب عمل شد والحمدالله مشکل خاصی در این خصوص نداشتیم و خداوند را بسیار شاکریم.

سردار الهی با اشاره به عملکرد مطلوب پلیس لرستان و کشف ۷ تن و ۶۰۰ کیلو گرم مواد مخدر در استان که تا کنون بی نظیر بوده است، گفت: پلیس امسال با حمایت دستگاه قضائی با خرده فروشان و اراذل و اوباش با جدیت برخورد کرده ایم و در مبارزه با سارقان اقدامات خوبی صورت و در برخورد با مفسدان اقتصادی نیز ۲۵ درصد افزایش برخورد را داشته ایم.

وی افزود: شک نکنید پلیس در سال ۱۴۰۲ متفاوت تر خواهد بود و با تمام قدرت و تمام توانی که داریم بصورت جهادی  و برنامه ریزی دقیق اتفاقات خوبی خواهد افتاد.

فرمانده انتظامی لرستان در پایان ضمن تقدیر از همراهی و حمایت های دستگاه قضایی در برخورد با سارقان و هنجارشکنان گفت: همه دستگاه ها همچون گذشته ، با حمایت و همراهی با پلیس در راستای تامین نظم‌ و امنیت تلاش کنند تا بتوانیم خدمتگزاران خوبی برای مردم باشیم کنیم و بدون شک در این راه از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد. پایان پیام/

ثبت نظر شما