حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. 10 ذو القعدة 1445 Friday, 17 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1468 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 208×
درخواست عزیز کلهر از استاندار کوشای لرستان
07 مهر 1402 - 8:33
شناسه : 9156
بازدید 178
5
مشکلات ترافیکی شهر ازار دهنده است عزیز کلهر شاعر و منتقد همشهری نیز آزرده خاطرشده و بانوشتن نامه ای زکات فهم بالای خود را پرداخته است.
ارسال توسط : نویسنده : عزیز کلهر منبع : کلدرخبر


عزیز کلهر در این نامه آورده است :دیگر خرم‌آباد ظرفیت تردد این همه اتومبیل را ندارد.
مدارس بازگشایی شده اند و گره کور ترافیک خرم آباد را نمی شود با بستن چند خیابان حل کرد .
سالهاست مردم در انتظار عریض کردن خیابان انقلاب از چهارراه اسدآبادی تا بیمارستان شهدای عشایر هستند ،می دانم منابع شهرداری اندک است ،مرکز استان لرستان به عزم ملی نیازمند است لطفا بیشتر از گذشته ورود پیدا کنید .
اگر بیماری قلبی بخواهد به مرکز قلب برسد و یا بیماری اورژانسی به بیمارستان عشایر ،چگونه باید جان او را نجات داد ،در میان ازدحام اتومبیل‌ها جان می سپارد .
اگر حادثه ای پیش بیاید چه باید کرد ؟آتش‌نشانی چگونه خود را از میان این همه کوچه های تنگ و تاریک به مقصد اعلام شده برساند و القصه !
آقای دکتر زیویار محتاج یاری شما و همکاران شما هستیم می دانم که پل‌های متفاوتی را طراحی شده اند و شما نقش اساسی در این راستا را داشته اید ،برخی ها در حال احداث هستند و سرعت کارها عالیست ، و این همه کارهای خوب هم در زمان مسئولیت شما انجام شده است اما آقای استاندار عزیز و کوشا
خیابان حافظ،خیابان ۱۷ شهریور ،خیابان انقلاب ،و تقاطع غیر همسطح سرگذر سه راهی مسکن مهر کمالوند می تواند چهره ترافیکی خرم آباد را تغییر دهد .
از شما بعنوان فعال فرهنگی و هنری چهل سال اخیر لرستان می خواهم به این خواسته ی بسیار مهم مردم خرم آباد توجه وافر داشته باشید تا مثل مردم از خدمات ارزشمند حضرتعالی در لرستان همچنان بهره ببرند،بالاخره مردم انتظار دارند و شما هم خدمتگزار واقعی مردم هستید.

پایان پیام/

ثبت نظر شما

2 دیدگاه برای “درخواست عزیز کلهر از استاندار کوشای لرستان”
  1. آقای کلهر دیگه از این بهتر و دلسوزانه تر کسی در این استان نمی نویسد امیدوارم به صدای رسای شما اهمیت داده شود و مشکلات شهری حل شوند

    پاسخ