حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. 7 ذو القعدة 1445 Tuesday, 14 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1465 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 208×
24 مهر 1400 - 17:17
شناسه : 174
بازدید 34
3
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان گفت: خرم‌آباد در میان نامزدهای راه یافته به مرحله نیمه نهایی هفتمین دوره برنامه انتخاب و معرفی پایتخت کتاب ایران قرار گرفت
ارسال توسط :

خرم آباد در نیمه نهایی انتخاب پایتخت کتاب ایران

.

کلدر خبر، احمدحسین فتایی با اعلام این خبر، گفت: فراخوان هفتمین برنامه انتخاب و معرفی پایتخت کتاب ایران زمستان سال گذشته از سوی دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی فرهنگی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و ستاد هماهنگی شهرها و روستاهای دوستدار کتاب اعلام شد.
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان افزود: با اعلام فراخوان ارسال آثار شرکت در برنامه، ۱۹۱ شهر از سراسر کشور در این برنامه شرکت کردند که استان لرستان نیز با شهرهای خرم‌آباد، بروجرد، الیگودرز، ازنا و نورآباد (دلفان) در این رویداد حضور یافت.
وی افزود:  این برنامه‌ها بر اساس بهره‌گیری از مشارکت و ایجاد همگرایی میان نهادها و سازمان‌های دولتی، استفاده از مشارکت همگرایانه صنایع محلی، سازمان‌های خصوصی و مردم‌نهاد، بهره‌گیری از مشارکت همه اجزای نشر، توجه به طیف وسیعی از مخاطبان، وجود ظرفیت‌ها و زیرساخت‌های اولیه برای فعال شدن در حوزه ترویج کتاب‌خوانی، تدوین شده بودند.
فتایی تصریح کرد: داوران در این مرحله از میان شهرهای شرکت کننده،۳۶ شهر را به‌ عنوان شهرهای راه‌یافته به مرحله نیمه‌نهایی انتخاب و به دبیرخانه معرفی کرده‌اند که در این مرحله ۵ شهر به عنوان نامزدهای نهایی معرفی خواهند شد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان گفت: در مرحله نهایی یک شهر به عنوان هفتمین پایتخت کتاب ایران و چهار شهر به عنوان شهرهای خلاق کتاب‌خوانی ایران از سوی داوران انتخاب خواهند شد.
وی در پایان خاطرنشان ساخت: بر اساس رای هیات داوران، شهر خرم آباد در میان نامزدهای نیمه‌نهایی قرار گرفت و بسیار امیدواریم با توجه به تشکیل دبیرخانه دائمی ترویج کتاب و کتابخوانی استان و برنامه‌های موفق صورت گرفته و در دست اقدام، خرم آباد عنوان هفتمین پایتخت کتاب ایران را از آن خود نماید.

ثبت نظر شما