حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. 10 ذو القعدة 1445 Friday, 17 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1468 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 208×
اولین پارک خصوصی علم و فناوری در حوزه طلا،جواهر،نقرهدر کیش راه اندازی می گردد اگر…
28 مرداد 1402 - 9:01
شناسه : 8546
بازدید 86
3
در صورت موافقت وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری ، اولین پارک خصوصی علم و فناوری در حوزه طلا ، جواهر ، نقره و سنگهای قیمتی در کیش راه اندازی می گردد.
ارسال توسط : نویسنده : علی حسینی منبع : کلدرخبر

.به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی کلدرخبر ، در جلسه دیدار آقای دکتر مجید محمودی کوچکسرایی دبیر کل بنیاد ملی حامیان علم و فناوری جمهوری اسلامی ایران با آقای سادات نجفی رییس جامعه بازاریان و بازرگانان کیش به همراه آقای مهندس شادمانی از معتمدین جزیره کیش و علی یوسفیان و مهندس ولی از بازاریان با سابقه کیش در خصوص راه اندازی اولین پارک علم و فناوری طلا ، جواهر ، نقره و سنگهای قیمتی در منطقه آزاد کیش با نگاه بخش خصوصی و تحت نظارت سازمان منطقه آزاد کیش ، وزارت علوم ، تحقیقات و‌ فناوری و جامعه بازاریان و بازرگانان کیش مورد بحث و گفتگو قرار گرفت . آقای سادات نجفی ضمن تاکید بر اینکه کیش و امکانات کیش ظرفیت بسیار بالایی در زمینه سرمایه گذاری در این صنعت مهم را داشته و دارد و با وجود زیر ساخت های اولیه مانند مرکز نوآوری کیش و امکانات بخش خصوصی و وجود گردشگرهای خارجی و داخلی و وجود پردیس دانشگاههای برتر کشور در کیش و آمادگی جامعه بازاریان و بازرگانان کیش ، امید به راه‌اندازی این پارک میسر خواهد بود . مجید محمودی کوچکسرائی ضمن اعلام اینکه کیش می تواند بعنوان یکی از مراکز اصلی در بازار طلا ، جواهر ، نقره و سنگهای زینتی در منطقه غرب آسیا و حوزه خلیج فارس بلاخص کشورهای امارات متحده عربی و عمان و حضور گردشگران داخلی و خارجی باشد . محمودی کوچکسرائی گفت : ایجاد مراکز تخصصی و علمی طلا ، جواهر ، نقره و سنگهای قیمتی در منطقه آزاد کیش و بازارهای تخصصی و وجود نمایشگاه بین المللی کیش میتواند کیش را مرکز مورد توجه سرمایه گذاران عمانی و گردشگران خارجی و مسافران داخلی قرار دهد . رییس جامعه بازاریان و بازرگانان کیش ضمن تایید این نکته که رییس و ساختار اداری منطقه آزاد کیش در امر مهم یار و یاور بسیار مهم و ارزشمندی خواهد بود . ضمن اینکه وجود متخصصین این صنعت و معتمدین ساکن کیش را هم نباید فراموش کرد . مقرر گردید تا با هماهنگی جامعه با سازمان منطقه آزاد کیش و پیگیری بنیاد ملی حامیان علم و فناوری جمهوری اسلامی ایران در وزارت علوم این امر محقق گردد .

پایان پیام/

ثبت نظر شما