حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. 24 شوال 1445 Thursday, 2 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1454 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 208×
انهدام باند سارقان محتویات خودرو در خرم آباد
06 شهریور 1402 - 19:12
شناسه : 8743
بازدید 159
1
فرمانده انتظامی خرم آباد از دستگیری باند سارقان حرفه ای و کشف 15 فقره سرقت محتویات داخل خودرو در این شهرستان خبر داد.
ارسال توسط : منبع : پایگاه خبری پلیس

.سرهنگ”نبی اله قاسمی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهار داشت: در پی یک فقره سرقت محتویات خودرو در سطح شهر خرم آباد، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران کلانتری ۱۴ خرم آباد پس از انجام اقدامات تخصصی و استفاده از شگردهای پلیسی به سرنخ هایی از سارقان پی بردند و پس از هماهنگی قضائی ۴ سارق را در این شهرستان شناسایی و طی ۲عملیات جداگانه آنان را دستگیر و سارقان در تحقیقات پلیس به ۱۵ فقره سرقت محتویات خودرو اعتراف و اموال مسروقه از آنان کشف شد.

سرهنگ قاسمی در پایان به شهروندان توصیه کرد، جهت پیشگیری از سرقت به توصیه و هشدارهای پلیسی توجه داشته و در صورت اطلاع از هر گونه سرقت و یا ترددهای افراد مشکوک و ناشناس مراتب را بلافاصله فوریت های پلیسی۱۱۰ اطلاع دهند.

ثبت نظر شما