حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. 9 ذو القعدة 1445 Thursday, 16 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1468 تعداد نوشته های امروز : 2 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 208×
بی‌سوادی مهم‌ترین عامل در آسیب دیدگی و آسیب رسانی به جامعه است
03 دی 1401 - 15:37
شناسه : 1298
بازدید 63
2
به مناسبت هفته سواد اموزی سپهدارمحمدی محتشم رئیس اداره سنجش و ارزشیابی نهضت سواد آموزی لرستان به مناسبت هفته سواد آموزی پیام تبریک و تهنیت منتشرکرد
ارسال توسط : نویسنده : سپهدارمحمدی منبع : خبرنگارکلدرخبر

جانباز و ایثارگر دوران دفاع مقدس در این پیام آورده است

بسم الله الرحمن الرحیم

بیسوادی مهمترین عامل درآسیب دیدگی و آسیب رسانی به جامعه است


یک سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران و با توجه به اهمیت و ضرورت سوادآموزی، در دی ماه ۱۳۵۸ به فرمان رهبر کبیر انقلاب امام خمینی (ره)، نهضت سواد آموزی تشکیل شد.

همانطور که می دانید، علم آموزی یکی از مهمترین و اصلی ترین برنامه های مبین دین اسلام است که بار ها از سوی پیامبر اکرم (ص) و ائمه اطهار (ع) مورد تأکید و تشویق قرار گرفته است.

جامعه ای که خود را به سلاح علم و دانش تجهیز نماید در همه عرصه ها سربلند و پیروز خواهد شد و بر بام چنین سرزمینی پرچم فخر و برازندگی بر افراشته می شود و افق های روشنی را پیش روی خویش خواهد گشود.

و ما در مجموعه آموزش و پرورش مفتخریم که در راستای بهبود وضعیت سواد آموزی و فرهنگ این مرز و بوم گام برداشته و سهمی در این آرمان مقدس جمهوری اسلامی ایران داشته باشیم.

بر خود واجب می دانم که این روز فرخنده را به تلاشگران این عرصه به خصوص کارشناسان، آموزش دهندگان و سوادآموزان والامقام و سخت کوش نهضت سواد آموزی تبریک عرض نموده و از زحمات بی شائبه و خالصانه شما عزیزان تقدیر و تشکر می نمایم. امید دارم در ظل توجهات ولیعصر (عج) در همه امور زندگی بهروزی و سرافرازی حاصل گردد.

ثبت نظر شما