حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1429 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 208×
12 اردیبهشت 1402 - 11:00
شناسه : 6684
بازدید 56
2
حضور یک انسان خوب در جایگاه مدیریت اداره موجب صدور افکار و برنامه های خوب خواهدشد امروز در راستای ترویج فرهنگ اهدای خون و مشارکت‌های اجتماعی با توجه به نیاز مبرم مراکز درمانی و بیمارستانی به انواع گروه‌های خونی، پیرو هماهنگی انجام‌ شده از سوی اداره فرهنگی هنری، اردوها و فضاهای پرورشی استان با سازمان انتقال خون استان لرستان، رئیس و جمعی از کارکنان ستادی اداره فرهنگی هنری، اردوها و فضاهای پرورشی، روز دوشنبه به نیت نذر خون و به‌ صورت داوطلبانه، با اهدای خون، در این امر حیاتی و انسان دوستانه مشارکت کردند
ارسال توسط : نویسنده : علی حسینی منبع : کلدرخبر

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کلدر خبر، ،امروز در راستای ترویج فرهنگ اهدای خون و مشارکت‌های اجتماعی با توجه به نیاز مبرم مراکز درمانی و بیمارستانی به انواع گروه‌های خونی، پیرو هماهنگی انجام‌ شده از سوی اداره فرهنگی هنری، اردوها و فضاهای پرورشی استان با سازمان انتقال خون استان لرستان، رئیس و جمعی از کارکنان ستادی اداره فرهنگی هنری، اردوها و فضاهای پرورشی، روز دوشنبه به نیت نذر خون و به‌ صورت داوطلبانه، با اهدای خون، در این امر حیاتی و انسان دوستانه مشارکت کردند.

حامد پارسا نژاد: رئیس اداره فرهنگی هنری، اردوها و فضاهای پرورشی استان در این رابطه اظهار داشت: اهدای خون یکی از اعمال بشردوستانه بوده و نماد ایثار و فداکاری به منظور نجات جان انسانهاست و همواره در دین مبین اسلام مورد تاکید ویژه بوده است.

پارسا نژاد؛ با اشاره به آیه شریفه (۳۲ سوره مائده) که نجات یک انسان را همانند نجات همه ی انسان ها میداند افزود: یکی از دستورات دین مبین اسلام، ایثار و مقدم داشتن دیگران بر خویش است و این صفت، فضیلتی بسیار عالی و مؤثر در رشد و تعالی انسان خواهد بود.
لذا شایسته است خدمتگزاران دستگاه تعلیم و تربیت که آرمانی غیر از تعالی انسان و تحقق حیات طیبه ندارند هر چه بیشتر درجهت اشاعه فرهنگ و سنت حسنه نذر خون مشارکت داشته باشند.

گفتنی است، مسئولان و کارکنان اداره فرهنگی هنری، اردوها و فضاهای پرورشی استان، در نظر دارند به‌ منظور تأمین بخشی از نیازهای بیماران به این مایع حیاتی، به‌ صورت مستمر در این امر نوع دوستانه وخداپسند شرکت نمایند.
معاونت پرورشی و فرهنگی استان لرستان .

پایان پیام/

ثبت نظر شما