حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. 12 ذو القعدة 1445 Sunday, 19 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1471 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 208×
15 فروردین 1402 - 20:04
شناسه : 5958
بازدید 137
1
معاونت توسعه مدیریت و منابع سازمان جهاد کشاورزی استان لرستا اسکان بیش از ۱۱۲ خانواده همکاران سراسر کشور در طرح نوروزی در مهمانسراها و خوابگاه های مجموعه سازمان جهاد کشاورزی استان لرستان درنوروز ۱۴۰۲
ارسال توسط : نویسنده : سعیدنظری منبع : روابط عمومی جهاد کشاورزی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کلدر خبر به نقل از روابط عمومی ،مهندس سید رضا نجفی زاده معاون محترم توسعه مدیریت و منابع سازمان جهاد کشاورزی استان با بیان شرح فعالیتهای انجام شده سازمان در طرح نورزی ۱۴۰۲ افزود ؛ با شروع تعطیلات نوروز و آغاز طرح نورزی از تاریخ ۲۰ اسفند ماه ۱۴۰۱ لغایت ۱۴ فروردین ماه ۱۴۰۲ اسکان بیش از ۱۱۲ خانواده همکاران محترم در مهمانسراها و سایر محل های اقامتی سازمان انجام شده است .

ایشان با اشاره به اینکه از چند ماه قبل کار آماده سازی و تجهیز مهمانسراهای سازمان در دستور کار قرار گرفته و این روند به نحو احسن و مناسبی انجام شده است افزود ؛ در مجموع ۱۱۲ خانواده که حدود ۶۱۰ نفر از خانواده همکاران محترم می باشند از سراسر کشور میهمان استان بوده و در طول اقامتشان در استان از امکانات رفاهی و خوابگاهی این سازمان استفاده کرده اند .

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان افزود؛ در حال حاضر مجموعه خوابگاها، مهمانسراها و محل های اقامتی استان دارای بهترین کیفیت و شرایط ممکن در سطح کشور بوده که این مهم نتیجه تلاش، مُمارست و زحمات شبانه روزی همکاران مجموعه معاونت توسعه مدیریت و منابع سازمان می باشد .

مهندس نجفی زاده در پایان اعلام نمودند در طول طرح نورزی امسال تعداد ۶۵ خانواده از همکاران شاغل و بازنشسته این سازمان در سایر استان های کشور اسکان داده شده اند.
پایان پیام/

ثبت نظر شما