حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. 11 ذو القعدة 1445 Saturday, 18 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1471 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 208×
احداث اورژانس هوایی خرم‌آباد با ۱۵ میلیارد تومان اعتبار
11 شهریور 1402 - 17:40
شناسه : 8836
بازدید 51
1
رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: آشیانه اورژانس هوایی خرم‌آباد با ۱۵ میلیارد تومان اعتبار احداث می‌شود
ارسال توسط : نویسنده : علی حسینی منبع : ایسنا

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کلدر خبر به نقل از ایسنا، بهرام دلفان، امروز ۱۱ شهریور در آیین کلنگ‌زنی اورژانس هوایی خرم‌آباد که با حضور رئیس اورژانس کشور برگزار شد، اظهار کرد: پروژه آشیانه بالگرد اورژانس هوایی خرم‌آباد در مجاورت بیمارستان نیایش این شهر احداث می‌شود.

وی با بیان اینکه این پروژه در زمینی به مساحت ۱۱۴۹.۳۵ مترمربع و با اعتبار ۱۵ میلیارد تومان احداث خواهد شد، گفت: محوطه، رمپ و دیوار سنگی آشیانه ۲۱۸۸ متر مربع مساحت دارد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان  بیان کرد: پیش‌بینی شده این پروژه در یک پروسه ۱۸ ماهه به بهره‌برداری برسد.

دلفان ادامه داد: سالن اضطراری و سوله بحران را نیز خواهیم ساخت و با تجمیع این امکانات، قطعا خدمات‌رسانی بهتری انجام می‌شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان، اظهار کرد: در لرستانی که کوهستانی و دارای مناطق صعب‌العبور است علاوه بر خودروهای کمک‌دار و شاسی‌دار، بالگرد در سرعت خدمات رسانی نقش بسزایی دارد.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر در لرستان دو پایگاه اورژانس هوایی داریم و با پایگاه هلال‌احمر نیز می‌توانیم همه لرستان را پوشش دهیم، اضافه کرد: این آشیانه قابلیت استقرار یک بالگرد بزرگ در آن را دارد.

دلفان خاطرنشان کرد: بخشی از اعتبار در نظر گرفته برای این پروژه را اورژانس کشور و بخشی دیگر از منابع دانشگاه علوم پزشکی استان تامین خواهد شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: مناقصه آغاز عملیات اجرایی آشیانه برگزار شده و در چند روز آینده تجهیز کارگاه انجام می‌شود.

پایان پیام/

ثبت نظر شما