حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. 9 ذو القعدة 1445 Thursday, 16 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1468 تعداد نوشته های امروز : 2 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 208×
 «بهار آذرخش» به اردوی آماده سازی تیم ملی جهت اعزام به مسابقات جهانی کشور فرانسه دعوت شد
12 آبان 1402 - 4:26
شناسه : 9724
بازدید 146
2
مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان لرستان از کسب مدال برنز در بیست و یکمین دوره از مسابقات ملی مهارت در رشته آشپزی خبر داد.
ارسال توسط : نویسنده : علی حسینی منبع : روابط عمومی اداره کل فنی وحرفه ای

 «بهار آذرخش» جوان نخبه اعزامی از مرکز آموزش فنی و حرفه ای خواهران شهرستان خرم آباد پس از ۵ روز رقابت تنگاتنگ موفق به کسب رتبه سوم این دوره از مسابقات شد و به اردوی آماده سازی تیم ملی جهت اعزام به مسابقات جهانی کشور فرانسه دعوت شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کلدر خبر به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان لرستان، بهار آذرخش، جوان مستعد خرم آبادی در رشته آشپزی موفق به کسب افتخاری دیگر شد. 

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان لرستان با اشاره به اینکه بیست و یکمین دوره مسابقات ملی مهارت در رشته آشپزی از پنجم لغایت دهم آبان‌ماه‌ در شهرستان زنجان برگزار شد، افزود: در این دوره از مسابقات شرکت‌کنندگان  به مدت پنج روز با هم به رقابت پرداختند که در پایان، «بهار آذرخش» جوان نخبه اعزامی از مرکز آموزش فنی و حرفه ای خواهران شهرستان خرم آباد پس از ۵ روز رقابت تنگاتنگ موفق به کسب رتبه سوم این دوره از مسابقات شد و به اردوی آماده سازی تیم ملی جهت اعزام به مسابقات جهانی کشور فرانسه دعوت شد.

معتمدی افزود: سالانه مسابقاتی در حوزه های مهارتی تحت عنوان مسابقات ملی مهارت در کشور توسط سازمان آموزش فنی و حرفه ای برگزار می شود که از جمله اهداف برگزاری این رویداد می توان به کشف استعدادهای حرفه ای جوانان وایجاد فرصت مناسب جهت شکوفایی مهارت ها، شناسایی و معرفی افراد ماهر و نخبه به صنایع و بنگاه های اقتصادی، ایجاد فرصتی مناسب جهت تبادل اطلاعات فنی و تجارب حرفه ای بین جوانان، ایجاد انگیزش در جوانان برای کسب مهارت، فراهم کردن فرصت مناسب جهت رقابت سالم بین جوانان کشور اشاره کرد.

وی ادامه داد: بیست ویکمین دوره مسابقات ملی مهارت بصورت سه مرحله برنامه ریزی و اجرا گردید که پس از پایان مرحله شهرستانی، برگزیدگان  در حوزه های استانهای منتخب به رقابت پرداخته و نفرات برتر این مرحله به اردوی آماده سازی تیم ملی جهت اعزام به کشور میزبان راه می یابند.

معتمدی گفت: در این دوره از مسابقات در رشته آشپزی، بهار آذرخش جوان نخبه ماهر هم استانی به اردوی مسابقات جهانی راه یافته و با توجه به همت، تلاش و انگیزه بالای این دختر مستعد خطه لرستان، امیدواریم که مدال رنگین مسابقات جهانی را به ارمغان آورد.

اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان لرستان کسب این موفقیت ارزشمند را تبریک گفته و توفیق روزافزون ایشان را در تمامی زمینه ها از خداوند متعال مسئلت می نماید

پایان پیام/

ثبت نظر شما