حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1447 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 208×
08 فروردین 1402 - 15:40
شناسه : 5695
بازدید 32
0
معاون اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث لرستان با اشاره به بارش باران در استان از روز گذشته تاکنون ، اظهار داشت : نیروهای اورژانس با همکاری راهداری در شرایط جوی سخت ، جان مادر باردار را نجات دادند
ارسال توسط : نویسنده : علی حیدری منبع : روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی


به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کلدر خبر به نقل از روابط عمومی ،محسن آدینه‌وند در این خصوص بیان داشت :  پس از دریافت گزارشی مبنی بر شرایط زایمانی مادر و پس از هماهنگی لازم با مرکز پیام اورژانس ۱۱۵ استان ، تکنسین‌های فوریت‌های پزشکی با تجهیزات کامل به منطقه اعزام شدند .
وی افزود : با توجه به مسدود بودن مسیر‌های ارتباطی ، اورژانس ۱۱۵ استان با همکاری راهداری ، مادر باردار را از منطقه عشایری “پیرمار” از توابع شهرستان پلدختر به بیمارستان شهید رحیمی خرم‌آباد انتقال دادند .
این عملیات امداد و نجات مادر باردار در منطقه ی پیرمار با شرایط قطع راه ارتباطی و هماهنگی با اورژانس ۱۱۵ (بعلت نامساعد بودن هوا امکان حضور بالگرد نبود) که پس از هماهنگی با فرمانداری ، بخشداری و راهداری ، مادر باردار توسط لودر راهداری منتقل شد .
پس از طی مسافتی آمبولانس ۱۱۵ و حضور مامای بهداشت در منطقه و همراهی با مادر و بررسی کنترل وضعیت مادر و جنین در این شرایط حاد ، با هماهنگی با بیمارستان شهید رحیمی خرم آباد ، مادر باردار به این بیمارستان انتقال داده شد .
سه شنبه هشتم فروردین ماه ۱۴۰

ثبت نظر شما