حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. 18 شوال 1445 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1450 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 208×
03 فروردین 1402 - 8:03
شناسه : 5471
بازدید 56
0
درراستای مبارزه باقاچاق کالا فرمانده انتظامی استان از توقیف یک دستگاه تریلی و کشف 25 تن شیر خشک قاچاق به ارزش27 میلیارد و 500 میلیون ریال در شهرستان "الیگودرز" خبر داد
ارسال توسط : نویسنده : رضا ملکی منبع : روابط عمومی ناحیه انتظامی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کلدر خبر به نقل از سردار “یحیی الهی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، در تشریح جزئیات این خبر، اظهار داشت: ماموران  ایست بازرسی خمه حین کنترل خودروهای عبوری در محور “اصفهان- الیگودرز” به یک دستگاه  تریلی که به مقصد استان های غربی کشور بارگیری شده بود، مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از این خودرو مقدار ۲۵ تن شیر خشک قاچاق فاقد مجوز کشف شد.
فرمانده انتظامی استان لرستان با اشاره به دستگیری یک نفر در این رابطه گفت: کارشناسان ارزش محموله کشف شده را ۲۷ میلیارد و۵۰۰ میلیون ریال برآورد کردند.

سردارالهی در پایان با تأکید بر عزم جدی پلیس در برخورد با پدیده شوم قاچاق به عنوان یکی از عوامل اصلی اخلال در نظام اقتصادی کشور از شهروندان خواست، اخبار و اطلاعات خود در این خصوص را از طریق تلفن ۱۱۰ در اختیار پلیس قرار دهند.

پایان پیام/

ثبت نظر شما