حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. 26 شوال 1445 Saturday, 4 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1454 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 208×
وبینار هفتگی کمیته همگانی فدراسیون کاراته برگزار شد
16 بهمن 1402 - 3:37
شناسه : 10757
بازدید 50
4
جلسه کمیته همگانی فدراسیون کاراته با حضور نمایندگان فعالی از استان های تهران، لرستان ، اصفهان و گیلان 1402/11/15 به صورت مجازی با حضور فرزانه حسین خان رییس کمیته همگانی برگزارشد.
ارسال توسط : نویسنده : علی حسینی منبع : مریم جعفری

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی کلدر خبر ،در این جلسه درخصوص گفتمان در خصوص نحوه ی برگزاری دوره های مربیگری همگانی ، ارائه گزارش ریاست محترم کمیته در خصوص پیگیری ها انجام شده جهت ورود به حوزه دانش اموزی و شهرداری، گفتمان درخصوص تنظیم تقویم پیشنهادی توسط اعضا و ارائه حداکثر یک هفته از تاریخ جلسه و گفتمان درخصوص پیگیری معرفی مسئولین کمیته همگانی استان ها، برگزاری جلسه برای مسئولین استانی و درخواست تقویم سالیانه از استانها بحث و تبادل نظر گردید.
در این جلسه با بیان حداکثری اعضا درخصوص گستردگی بعد همگانی در همه رده های سنی بانوان و آقایان در جهت ترویج فرهنگ سلامتی و نشاط اجتماعی که باعث جذب حداکثری همه مردم به سمت و سوی ورزش همگانی و بعد تخصصی آن کمیته همگانی کاراته است و از پتانسیل دوطرفه تبدیل بعد همگانی به بعد قهرمانی بخصوص در استان ها و مناطق کم برخوردار تاکید شد که قطعاً مدیریت فدراسیون و کمیته ها از این مهم حمایت خواهند نمود که این مهم در فضای باز پارک و بوستان ها در جهت جذب حداکثری مردم میسر است کما اینکه چندین سال است که توسط سبک کیوکوشین ایران با ریاست کانچو سیدمرتضی خوشی در پارک لاله این برنامه های همگانی باعث تقویت حضور مردمی و روی آوردن به ورزش های همگانی تخصصی شده است.
این جلسه وبیناری به ریاست فرزانه حسین خان، رییس کمیته همگانی فدراسیون کاراته با حضور مریم جعفری از لرستان ، نرگس بختیاری از اصفهان ، محمد رحمانی از گیلان و بهادر چم از فارس برگزار شد.

پایان پیام/

ثبت نظر شما