حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. 10 ذو القعدة 1445 Friday, 17 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1468 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 208×
فاضلاب دانشگاه لرستان پس از سال‌ها بلاتکلیفی تعیین تکلیف می‌شود
02 شهریور 1402 - 9:15
شناسه : 8628
بازدید 64
3
در جلسه ای که با حضور سالاروند مدیرکل حفاظت لرستان، نظری رئیس دانشگاه لرستان در محل اداره‌ حفاظت محیط زیست استان لرستان برگزار شد موضوع فاضلاب دانشگاه لرستان بررسی و تصميم‌گيري شد.
ارسال توسط : منبع : روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان لرستان

به گزارش روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست لرستان، با حضور علی سالاروند مدیرکل حفاظت محیط زیست استان و علی نظری رئیس دانشگاه لرستان جلسه‌ای به منظور تعیین تکلیف فاضلاب دانشگاه لرستان در تاریخ ١ شهریورماه ١۴٠٢ در محل دفتر مدیرکل حفاظت محیط زیست استان برگزار شد.

در ابتدای این جلسه، سالاروند ضمن خیر مقدم حضور رئیس دانشگاه لرستان و هیأت همراه در این جلسه‌، توضیحاتی در خصوص لزوم مدیریت فاضلاب دانشگاه لرستان ارائه نمود.

سالاروند در ادامه با تأکید بر ساماندهی فاضلاب این دانشگاه نتیجه بررسی‌های اداره کل حفاظت محیط زیست استان را در دو راهکار اجرایی پیشنهاد نمود بطوری طی راهکار اول و با اتصال فاضلاب دانشگاه به منهول فاضلاب شهری خرم آباد با هماهنگی آبفا می‌توان مشکل فاضلاب این دانشگاه را از طریق تصفیه خانه فاضلاب شهری خرم آباد برطرف نمود و راهکار دوم که مورد بررسی بیشتری قرار گرفت نیز، ایجاد سیستم تصفیه‌خانه فاضلاب در محل دانشگاه لرستان بود که مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت.

در این جلسه علی نظری رئیس دانشگاه لرستان با استقبال از پیشنهاد دوم اظهار داشت: درصورت ایجاد سیستم تصفیه‌ فاضلاب در محل دانشگاه لرستان می‌توان از فاضلاب تصفیه شده، پس از تأیید محیط زیست و بازچرخانی جهت آبیاری فضای سبز و کاشت درختانی مانند صنوبر در محل اراضی دانشگاه استفاده نمود.

وی در ادامه ضمن تشکر از برگزاری این جلسه و همراهی اداره‌ کل حفاظت محیط زیست استان در جهت رفع مشکل فاضلاب دانشگاه لرستان گفت: دانشگاه لرستان به طور جدی اقدامات لازم را در جهت احداث سیستم تصفیه فاضلاب و یا انتقال فاضلاب از طریق اتصال به شبکه انتقال فاضلاب شهر خرم آباد انجام خواهد داد و حفظ معیارهای محیط زیست یکی از اولویت‌های اصلی دانشگاه لرستان است.

در پایان این جلسه که محمدزاده سرپرست معاونت پشتیبانی و توسعه و سلیمانی مسئول مدیریت سبز دانشگاه لرستان و محمدحسین سپهوند معاون توسعه، حقوقی و منابع انسانی و مولایی حراست اداره‌ کل حفاظت محیط زیست لرستان هم حضور داشتند مقرر شد؛ دانشگاه لرستان به قید فوریت نسبت به ایجاد سیستم تصفیه فاضلاب و یا اتصال فاضلاب دانشگاه به شبکه فاضلاب شهری خرم آباد اقدام نمایند و گزارشی از روند اجرا را به اداره کل حفاظت محیط زیست استان ارائه دهد.

ثبت نظر شما