حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. 27 شوال 1445 Sunday, 5 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1454 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 208×
بیانیه خانه مطبوعات و رسانه های استان لرستان در محکومیت جنایات اسرائیل در غزه
26 مهر 1402 - 12:03
شناسه : 9432
بازدید 91
2
خانه مطبوعات و رسانه های استان لرستان در محکومیت حمله اسرائیل جنایتکار به بیمارستان المعمدانی غزه بیانیه ای صادر کرد.
ارسال توسط : نویسنده : علی حسینی منبع : روابط عمومی خانه مطبوعات و رسانه های استان لرستان

در متن این بیانیه آمده است :

خوی درنده رژیم غاصب اسرائیل بار دیگر صحنه‌هایی دردناک و تاسف‌بار را در مقابل دیدگان جهانیان به تصویر کشیده است. صحنه‌هایی که وجدان‌های بیدار جهانیان را به قضاوت فرا می‌خواند تا برای تحقق حقوق طبیعی ملتی ستم‌دیده که ده‌ها سال تحت ظلم و جور و زیر شکنجه غاصبان صهیونیست کودک‌کش و حامیان جلّادش در راُس آنها آمریکا و انگلیس هستند، سکوت نکنند.

این روز‌ها دنیا بار دیگر شاهد سکوت سازمان‌های بین المللی و مدعیان حقوق بشر در مقابل هولناک‌ترین وقایع قرن است که به دست رژیم کودک کش صهیونیستی در حال وقوع است.

ددمنشی این رژیم سفاک به جایی رسیده که بمباران بیمارستان‌ها را در دستور کار خود قرار داده و در آخرین جنایت خود با بمباران بیمارستان المعمدانی غزه صد‌ها تن از مجروحین، کادر درمان و انسان‌های بیگناه را در یک لحظه به خاک و خون کشیده است و متاسفانه بیش از ۷۰ سال است که قلم‌ها و رسانه‌های اجاره‌ای بیگانگان در قالب شبکه‌های ماهواره‌ای و…؛ جای ظالم و مظلوم را عوض کرده و دشنه اسرائیل را در پهلوی فلسطین ندیده‌اند

همصدا با ملت بزرگ ایران و ملت‌های مسلمان و همه آزادگان جهان، انزجار خود را از اقدامات ددمنشانه و سبوعانه رژیم جعلی و خونخوار اسرائیل اعلام داشته و بار دیگر بیعت مستحکم خود را بر تبعیت محض از ولی امر مسلمین جهان تا نابودی این رژیم درنده‌خو و آزادسازی قدس شریف اعلام می‌داریم.

بی‌تردید داغ این ننگ هیچگاه از پیشانی این رژیم غاصب کودک‌کش و کشورهایی که در طول حیات ننگین این رژیم منحوس از آن حمایت کرده و حتی کشورهای مدعی حقوق بشر و به‌واقع ضدبشری که در برابر این اتفاق سکوت کرده‌اند، پاک نخواهد شد.

پایان پیام/

ثبت نظر شما