حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. 17 شوال 1445 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1450 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 208×
02 شهریور 1401 - 5:24
شناسه : 1075
بازدید 143
4

کلدر خبر.اهمیت دادن به ورزش بانوان،فرهنگ ورزش وسلامت جامعه از برنامه های همگانی درسطح جامعه می باشد که مریم جعفری مربی درجه یک فدراسیون کاراته و نمایندگی سبک کیوکوشینKWF لرستان در شهرستان خرم آباد با فعالیت های گسترده و هدفمند درخصوص مشارکت مادران و تأثیرگذاری مطلوب درسطح جامعه هدف به خصوص خردسالان ، نونهالان ونوجوانان […]

ارسال توسط :

کلدر خبر.اهمیت دادن به ورزش بانوان،فرهنگ ورزش وسلامت جامعه از برنامه های همگانی درسطح جامعه می باشد که مریم جعفری مربی درجه یک فدراسیون کاراته و نمایندگی سبک کیوکوشینKWF لرستان در شهرستان خرم آباد با فعالیت های گسترده و هدفمند درخصوص مشارکت مادران و تأثیرگذاری مطلوب درسطح جامعه هدف به خصوص خردسالان ، نونهالان ونوجوانان درصدد فعالیت های اثربخش است.
تمرین ورزشی بین مادران و دختران در باشگاه پیام مخابرات به مربیگری مریم جعفری برگزارشد و درپایان برای ایجاد شور و نشاط بین مادران مسابقه طناب‌کشی برگزار شد و به تیم برتر توسط ارتباطات سیار استان لرستان سیم‌کارت همراه اول اهدا شد.
مریم جعفری با بیان این مطلب که ورزش همواره به منزله ی بخشی مهم از فرهنگ هرجامعه ‎ای است که می ‎تواند هم بر سطح فردی وهم سطح اجتماعی تأثیر قابل توجهی داشته باشد وامروزه حضور زنان در مجامع ورزشی و باورها و دیدگاه ‎های آن ها می ‎تواند درتوسعه ی ورزش قابل ملاحظه باشد و در آینده اینگونه فعالیت ها و مسابقات با همکاری اداره ورزش استان و شهرستان و هیات ورزش های همگانی استان در سطح گسترده تری دنبال خواهد شد.

ثبت نظر شما