حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. 9 شوال 1445 Wednesday, 17 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1445 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 208×
17 بهمن 1401 - 9:54
شناسه : 3256
بازدید 87
5
پرداخت ۵۰ میلیارد تومان تسهیلات مشاغل خانگی تا پایان امسال
ارسال توسط : نویسنده : ابوطالب طراحانی نژاد منبع : صدای طرحان

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کلدر خبر به نقل از صدای طرهان ،فریبا ولی‌پور با اشاره به اجرای بیش از ۱۰۰ عنوان برنامه در دهه فجر، اظهار کرد: در دهه مبارک فجر بیش از ۱۰۰ برنامه در حوزه بانوان توسط دستگاه‌های اجرایی استان برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: از این تعداد، ۱۰ برنامه شاخص با موضوع دستاوردهای انقلاب در حوزه زنان و توانمندی‌های بانوان لرستانی اجرایی خواهد شد.

مدیرکل امور بانوان استانداری لرستان از برگزاری همایش زیست عفیفانه در استان خبر و ادامه داد: این همایش با هدف معرفی الگوهای برتر حجاب و عفاف روز چهارشنبه برگزار می‌گردد.

ولی‌پور بیان داشت: روز گذشته نیز همایش الگوی سوم زن مسلمان در حوزه بانوان دستگاه‌های اجرایی استان برپا شد.

وی از پرداخت ۵۰ میلیارد تومان تسهیلات مشاغل خانگی در قالب تبصره ماده ۱۶ خبر داد و گفت: این تسهیلات به تمامی بانوان دارای مدرک مهارت و همچنین با اولویت زنان بدسرپرست و یا سرپرست خانوار تا پایان سال جاری پرداخت خواهد شد

پایان پیام/

ثبت نظر شما