حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1447 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 208×
07 خرداد 1402 - 18:24
شناسه : 7176
بازدید 59
1
مدیرکل غله و خدمات بازرگانی لرستان مطرح کرد حجت اله بیرانوند ، با بیان این خبر افزود: 50 مرکز شامل مراکز دولتی ، سیلوها و مراکز بخش خصوصی و مراکز مباشر، جهت خرید محصول گندم و دانه های روغنی در استان لرستان از حیث سخت افزاری و نرم افزاری تجهیز و آماده دریافت محصول گندم و دانه روغنی کشاورزان میباشند
ارسال توسط : نویسنده : سیامک کوهگرزاده منبع : روابط عمومی غله


حجت اله بیرانوند ، با بیان این خبر افزود: ۵۰ مرکز شامل مراکز دولتی ، سیلوها و مراکز بخش خصوصی و مراکز مباشر، جهت خرید محصول گندم و دانه های روغنی در استان لرستان از حیث سخت افزاری و نرم افزاری تجهیز و آماده دریافت محصول گندم و دانه روغنی کشاورزان میباشند.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان لرستان با تاکید بر اهمیت ثبت اطلاعات کشاورزان در سامانه پهنه بندی جهاد کشاورزی بیان کرد: شرط ثبت عملیات خرید گندم و دانه های روغنی در مراکز خرید تضمینی ، وجود اطلاعات کشاورز در سامانه پهنه بندی است.

بیرانوند خاطرنشان کرد: کشاورزان عزیز قبل از مراجعه به مراکز خرید تضمینی، بلحاظ جلوگیری از تاخیر در ثبت اطلاعات و به تبع پرداخت بهای محصول با مراجعه به مراکز خدمات جهاد کشاورزی از ثبت و بروز رسانی اطلاعات خود در سامانه مذکور اطمینان حاصل کنند.

وی به زمان برداشت محصولات کشاورزی اشاره و گفت: از کشاورزان محترم تقاضا داریم از برداشت زودهنگام محصولات بخاطر داشتن رطوبت احتمالی خودداری و در زمان‌های اعلام شده از سوی مراکز جهاد کشاورزی نسبت به برداشت محصول خود اقدام کنند.
بیرانوند در پایان تاکید کرد، مراکز خرید حق دریافت هیچگونه وجهی را تحت هر عنوان از کشاورزان بابت دریافت محصول نداشته، لذا در صورت مشاهده تخلف با مرکز خاطی برخورد خواهد شد.

پایان پیام/

ثبت نظر شما