حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. 10 شوال 1445 Thursday, 18 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1445 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 208×
08 دی 1400 - 18:39
شناسه : 467
بازدید 54
3

کلدرخبر ،سرپرست معاون سیاسی امنیتی استاندار لرستان گفت: پاسخگوی خواسته‌ها و مطالبات مردم لرستان در دولت انقلابی سیزدهم خواهیم بود و تمام تلاش خود را در این راه به کار خواهیم بست. ستاری اظهار کرد: قیام خودجوش مردمی در حماسه نهم دی، نماد وحدت و همبستگی ملت و پیوند آن با رهبری و پشتیبانی از […]

ارسال توسط :

کلدرخبر ،سرپرست معاون سیاسی امنیتی استاندار لرستان گفت: پاسخگوی خواسته‌ها و مطالبات مردم لرستان در دولت انقلابی سیزدهم خواهیم بود و تمام تلاش خود را در این راه به کار خواهیم بست.

ستاری اظهار کرد: قیام خودجوش مردمی در حماسه نهم دی، نماد وحدت و همبستگی ملت و پیوند آن با رهبری و پشتیبانی از ولایت فقیه و ماهیت اسلامی بود که نشان داد همگان به این درک، فهم و حقیقت عظیم رسیده اند که اگر پشتیبان ولایت فقیه باشند مملکت به دامن دیکتاتوری و استعمار خارجی نمی افتد.

وی افزود: در نهم دی ماه مردم با خلق حماسه ای کم نظیر از سوی ملت بصیر و فهیم ایران اسلامی و با توصیه‌های عالمانه رهبر فرزانه انقلاب، توطئه دشمنان با شکست مواجه کردند و سناریوی دشمن با هدف براندازی نظام اسلامی نیز توسط ملت بصیر ایران اسلامی درهم شکسته شد.

سرپرست معاون سیاسی امنیتی استاندار لرستان ضمن بیان ارادت قلبی خود را به خانواده های معظم شهداء، جامعه ایثارگران و عموم مردم شریف لرستان، بیان کرد: از مردم بصیر دعوت می نمایم جهت نیل به هدف مقدس جمهوری اسلامی یعنی ایجاد تمدن نوین اسلامی که لازمه آن تشکیل دولتی مردمی و ایرانی قوی می باشد، با مشارکت همگانی در همه حوزه‌های اجتماعی، سیاسی، فرهنگی، اقتصادی و … با دولت همراهی کنند.

ستاری تصریح کرد: مردم بدانند که خواسته های آنان را گرامی و در دولت انقلابی سیزدهم پاسخگو خواهیم بود تا بارقه امیدی بر آینده ایده آل شما باشد.

وی گفت: بلاشک تمام توان و تلاش ما در مجموعه دولت مردمی، توسعه همه جانبه استان و ایجاد بستری مناسب جهت شکوفایی تمامی استعدادهای بالقوه جوانان در حوزه های(اقتصادی،سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و …) خواهد بود.

انتهای پیام/

ثبت نظر شما