حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. 10 ذو القعدة 1445 Friday, 17 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1468 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 208×
من هم علی مصطفی نژاد دیگرم
06 مهر 1402 - 4:02
شناسه : 9128
بازدید 399
4
درراستای نوع دوستی و ایجاد امید علی مصطفی نژاد جوانی لرستانی که در کنارهزاران کارخوب و هنرمندانه ایده پردازی می کند ایده صلح جهانی با محوریت لرستان را مطرح کرده ،باصدها شخصیت صاحب نفوذ دیدار و با هزاران شخصیت نامه نگاری نموده است . برای ایجاد صلح در جهان و در هزاره پیش روی چهارده هزار ساعت قلم زده است
ارسال توسط : نویسنده : علی حسینی منبع : نسیم هنام

.یادداشت

علی حسینی

یک روز بهاری ، زودهنگام که ازمنزل بیرون می روی ، زمین از بارش باران روز گذشته خیس خیس است ، خورشید که می تابد ، روی گلبرگ ها شبنم در حال غلطیدن است تا به کمک جاذبه زمین بسمت ریشه گیاهان برود ، کمی آن طرف تر کفشدوزک ها را می بینی که در طبیعت نمایان می شوند و حلزون ها لابه لای گیاهان تر وتازه دیده میشوند . گاهی ابر سفیدی در آسمان پدیدار می شوند و برای لحظاتی سایه هایی را روی طبیعت تر و تازه بهاری می گستراند . چند قدم جلوتر چند قارچ بخاطر رعد و برق و بارش باران سر از زیر خاک بیرون آورده اند و منظره دلربایی رابه رخ ما می کشند . وای رنگ سبز طبیعت چقدر به چشمان تماشگران ، صفا می بخشد در این محیط بااین اوصاف گل های ریز رنگارنگ غنچه های خود را باز می کنند . از هر گوشه چشمه ساری به جوشش در می آید و جویبارها در هرجای زمین جاری می شود و در برخورد با سنگ ها و شیب ها ، حتی در زمان سقوط صدای آواز و آهنگ شادی بخشش بلند می شود . پرندگان از هر گوشه و کنار آواز می خوانند در بهار ، مارها نیز بخاطر لطافت هوا لطیف تر می شوند و کسی را نیش نمی زنند و نیز در موارد نادر حتی اگر بخاطر دفاع از خود نیش زنند ، سمشان کشنده نیست .
در این روزگاران خوب بهاری، هیچ کشاورزی با همسایه خود تنش ندارد چون اب به وفور وجود دارد،نعمت به وفور همه جا، همه جور هست. مردم به طبیعت روی می آورند ، شادی می آفرینند ، و خدای خویش را سپاس می گویند . از بس درختان جوانه می زنند و هوا پر از اکسیژن ناب است ، آدمی خود به خود رو به سوی مهربانی، صفا، دوستی و صلح می برد .

این حس خوب رابه نخبه توانای هم استانی مان جناب اقای علی مصطفی نژاد جوان ایده پردازی که در کنار هزاران کار خوب و هنرمندانه بیش از ۲۵سال است ایده ایجاد صلح جهانی با محوریت سرزمین عزیز و متمدنمان ، لرستان را با عشق و تقبل زحمات و فعالیت های طاقت فرسا دنبال و پیگیری کرده است ، باصدها شخصیت صاحب نفوذ دیدار و با هزاران شخصیت نامه نگاری نموده است .
برای ایجاد صلح در جهان و در هزاره پیش روی چهارده هزار ساعت قلم زده است.
این کار کمی نیست و در واقع کار هر کس نیست، الی مگر متعلق به زاگرس و لرستان باشی و چون کوه هایش استوار.

من ، دوستی ، مهربانی وکمک به هم نوعان خود را باتمام وجود دوست دارم این صلح ، در سایه احترام متقابل به هم و پایبندی به قانون شدنی است .

” علی مصطفی نژاد “
یک گفتمان تازه برای درست اندیشیدن انسان ها ببار آورده است . آفرین بر این فرزند لرستان.
من هم علی مصطفی نژادی دیگرم .

پایان پیام/

ثبت نظر شما