حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. 28 شوال 1445 Monday, 6 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1455 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 208×
30 فروردین 1402 - 11:31
شناسه : 6402
بازدید 132
1
درراستای ایجادامنیت برای مردم فرمانده انتظامی استان از دستگیری 2 نفر اعضای باند سارقان زن و یک نفر مالخر که به خانه‌های شهروندان درخرم آباد دستبرد می زدند خبر داد .
ارسال توسط : نویسنده : رضاملکی منبع : روابط عمومی ناحیه انتظامی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کلدر خبر به نقل از خبرنگار پایگاه خبری پلیس ، سردار”یحیی الهی” در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی وقوع سرقت منزل در شهرستان خرم آباد، موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی ۲ نفر اعضای باند سارقان زن را به همراه مالخر اموال سرقتی شناسایی و در عملیاتی ضربتی دستگیر و در مخفیگاه آنان مقادیری اموال مسروقه کشف شد.

فرمانده انتظامی استان لرستان با اشاره به اینکه در تحقیقات پلیس مشخص شده است سارقان با استفاده از کلید های متعدد و با اطمینان از خالی بودن منازل مربوطه، در ساعات پایانی شب اقدام به سرقت می کردند گفت: سارقان در تحقیقات صورت گرفته به ۱۰ فقره سرقت منزل اعتراف ، پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شدند.

سردارالهی در پایان ضمن هشدار به سارقان که اعمال مجرمانه آنان از دید پلیس مخفی نخواهد ماند از شهروندان خواست، در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک افراد ناشناس بخصوص در ساعات پایانی شب، موضوع را بلافاصله از طریق تلفن ۱۱۰ به مرکز فوریت های پلیسی اطلاع دهند.

پایان پیام/

ثبت نظر شما