حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. 7 ذو القعدة 1445 Tuesday, 14 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1466 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 208×
19 مهر 1400 - 16:45
شناسه : 154
بازدید 61
3

جلسه دیدار مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان لرستان با مدیر دفتر تسهیل‌گری و توسعه محله پشت بازار و درب دلاکان کلدر خبر،دراین جلسه امروز با هدف ایجاد خانه مهارت محله پشت بازار در اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان لرستان و با حضور مدیرکل محترم ، رییس حراست ،مدیر دفتر تسهیل‌گری و توسعه […]

ارسال توسط :


جلسه دیدار مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان لرستان با مدیر دفتر تسهیل‌گری و توسعه محله پشت بازار و درب دلاکان

کلدر خبر،دراین جلسه امروز با هدف ایجاد خانه مهارت محله پشت بازار در اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان لرستان و با حضور مدیرکل محترم ، رییس حراست ،مدیر دفتر تسهیل‌گری و توسعه محله پشت بازار و درب دلاکان و سایر اعضا برگزار شد.

در ابتدا طاهره احمدی مدیر دفتر تسهیل‌گری و توسعه محله پشت‌بازار،ابراز امیدواری کرد تا با بهره‌گیری از ظرفیت‌ها و توانمندیهای اداره‌کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان بتوانیم موجبات افزایش مهارت‌های علمی و عملی اقشار آسیب‌پذیر جامعه را فراهم کنیم .

میترا ابراهیمی مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای لرستان ضمن تاکید بر گسترش نهضت مهارت‌افزایی در مناطق کمتر برخوردار تصریح کرد:  در ابتدا بایستی مهارت‌های مورد نیاز این قشر شناسایی شود تا ضمن ارائه آموزش‌های مهارتی زمینه ارتقاء سطح خودباوری و خوداشتغالی را  بین این قشر بالاخص جوانان و زنان سرپرست خانوار مهیا نماییم .

در ادامه ابراهیمی با عنایت به استعدادها و موهبت‌های الهی استان در بخش‌های مختلف کشاورزی،اشاره کرد : تاکنون فعالیت‌های مؤثری در زمینه صنایع تبدیلی صورت نپذیرفته‌است، امید است با گسترش آموزش‌های مهارتی،گام‌های مؤثری در ارائه محصولات غنی کشاورزی استان برداریم.

در پایان طاهره احمدی ضمن استقبال از این همکاری مشترک افزود:با استفاده از ظرفیت‌های کشاورزی موجود در منطقه و نیز آموزش‌های فنی و حرفه‌ای مورد نیاز ،بسترهای مناسبی برای ایجاد فضای کسب‌وکار و اشتغال ، فراهم خواهد شد

.انتهای پیام/

ثبت نظر شما