حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. 20 شوال 1445 Sunday, 28 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1450 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 208×
سرگردانی تیم فوتبال خیبر در نتیجه عدم مسئولیت‌ پذیری و پاسخگویی هواپیمایی آتا
26 بهمن 1402 - 7:55
شناسه : 10842
بازدید 40
1
شب گذشته پرواز چارتر کرمان-خرم‌آباد که پس از تاخیر چند ساعته از کرمان پرواز کرده بود، در آسمان شهر خرم‌آباد به علت نامعلومی تغییر مسیر داد و در فرودگاه مهرآباد تهران به زمین نشست!
ارسال توسط : نویسنده : علی حسینی منبع : روابط عمومی باشگاه خیبر

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کلدر خبر به نقل از رسانه رسمی باشگاه خیبر،پرواز چارتر کرمان-خرم‌آباد شرکت هواپیمایی آتا که بنا بر برنامه قبلی میبایست ساعت ۲۲ چهارشنبه مورخ ۲۵ بهمن ۱۴۰۲ از کرمان به سمت خرم‌آباد پرواز می‌کرد، با بیش از یک ساعت و نیم تاخیر، حوالی ساعت ۲۳:۳۰ از فرودگاه شهید قاسم سلیمانی کرمان به سمت فرودگاه شهدای خرم‌آباد پرواز کرد اما در میانه راه و پس از گذشت حدود یک ساعت و نیم از زمان پرواز، با اینکه در آسمان خرم‌آباد حضور داشت، از مسیر کرمان-خرم‌آباد به دلیل اعلامی از سوی خلبان که نقص فنی عنوان شده است، تغییر مسیر داد و در فرودگاه مهرآباد تهران به زمین نشست.

لازم به ذکر است که این پرواز با درخواست هزینه غیر معقول و چندین‌ برابری نسبت به دیگر پروازهای چارتری از شرکت هواپیمایی آتا برای خیبر رزرو شده و وجه آن نیز به صورت نقد و تمام و کمال پیش از پرواز به این شرکت هواپیمایی پرداخت شده بود، به این شکل و بدون انجام کامل و مسئولانه پایان پذیرفت.

بدیهی است که باشگاه خیبر این رفتار ناشایست هواپیمایی آتا در ایجاد استرس شدید در بین اعضای باشگاه خیبر از سوی خلبان و عدم تامین پرواز جایگزین یا سرویس ایاب ذهاب مناسب را از مجاری قانونی پیگیری خواهد نمود.

مالک باشگاه، کادر فنی و بازیکنان تیم فوتبال خیبر خرم‌آباد پس از نزدیک به ۳ ساعت سرگردانی و عدم پاسخگویی مسئولین شرکت هواپیمایی آتا، راس ساعت ۴ بامداد با چندین تاکسی راهی خرم‌آباد شدند و خداوند متعال را شاکریم که تمام اعضای تیم پس از تحمل سختی‌های سفری که ۱۵ ساعت به طول انجامید و با استرس و دل‌نگرانی زیادی در بخش پروازی آن همراه بود، صبح امروز در سلامت کامل به خرم‌آباد رسیدند.

در پایان لازم به ذکر است که این پرواز از اولین لَگ خود (تهران-خرم آباد) تا دیگر لگ‌ها، دارای تاخیر، تغییر ساعت بدون اطلاع قبلی و نقص فنی در لگ آخر (کرمان-خرم‌آباد) بوده که بنا بر گفته‌های خلبان، این نقص فنی از قبل از این پرواز وجود داشته و در نهایت این تغییر برنامه در پرواز، موجب بر هم خوردن نظم پروازی باشگاه شهرداری آستارا نیز شده است که تلاش داشت با استفاده از ایجاد این پرواز تکمیلی در فرودگاه خرم‌آباد، پس از بازی با نفت مسجدسلیمان از خرم‌آباد به تهران بازگردد.
پایان پیام/

ثبت نظر شما