حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. 21 شوال 1445 Monday, 29 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1450 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 208×
کیانوش سوری دبیر چهل و پنجمین بزرگداشت دهه فجر سلسله شد
09 بهمن 1402 - 11:59
شناسه : 10727
بازدید 46
2
کیانوش سوری دبیر ستاد برگزاری چهل و پنجمین دهه مبارک فجر شهرستان سلسله شد
ارسال توسط : نویسنده : علی حسینی منبع : روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سلسله

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کلدر خبر به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سلسله طی حکمی از طرف حجت‌الاسلام‌والمسلمین امیدی امام‌جمعه و رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان سلسله، کیانوش سوری رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سلسله را بعنوان دبیر ستاد برگزاری چهل و پنجمین دهه فجر انقلاب این شهرستان منصوب کرد.

بر اساس این گزارش در متن حکم حجت‌الاسلام‌والمسلمین امیدی آمده است:

برادر ارجمند جناب آقای کیانوش سوری
ریاست محترم اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سلسله

با استعانت از خداوند متعال؛ به موجب این حکم، جنابعالی به‌عنوان «دبیـر ستاد دهه مبارک فجـر انقلاب شهرستان سلسله» در سال ۱۴۰۲ منصوب می‌شوید، امید است با برنامه‌ریزی، سازماندهی، نظارت و هماهنگی با کلیه کمیته های تخصصی و همچنین با بهره‌گیری از تجربیات خود و دیگران در راستای برگزاری هرچه باشکوه تر مراسمات چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در شهرستان ولایت مدار شهرستان سلسله به نحو احسن اقدام نمائید.

توفیق روز افزون شما را در سایه توجهات حضرت ولی‌عصر(عج) و زعامت مقام عظمای ولایت و مرجعیت از خداوند متعال خواستارم.

پایان پیام/

ثبت نظر شما